
2107:n kytkimen kiukuttelu..
- liukastelija
- Viestit: 123
- Liittynyt: 1.12.2005 18:36
- Paikkakunta: Espoo
2107:n kytkimen kiukuttelu..
Mikä voisi olla ongelmana kun 2107:n kytkin toisinaan ei palaudu kunnolla vaan jää pohjaan/vähän irti lattiasta tai ykkösellä liikkeellelähdettäessä stumppaa luistatettaessa, vaikka kuski onkin keskivertoa parempi
Suurimman osan ajasta toimii kyllä normaalisti. Olen vaihtanu nesteet ja ilmannu, auto on seisonut edelliset pari vuotta. Pitäiskö katella uutta työsylinteriä tai jotain vai wtf? Aj.95000, vm -95

- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Kykinlevy hirttää akseliin. Varma juttu jos se seisoo sulla parivuotta..siis auto.
En usko että vika ois sylintereissä.
Tuo kytkimen jumitus on tuttujuttu itsellekin. 2 autoa jököttää tallissa missä on sama vika.
En usko että vika ois sylintereissä.
Tuo kytkimen jumitus on tuttujuttu itsellekin. 2 autoa jököttää tallissa missä on sama vika.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
- liukastelija
- Viestit: 123
- Liittynyt: 1.12.2005 18:36
- Paikkakunta: Espoo
Mä olen ajanut sillä seisonnan jälkeen joku 8000 km, ostin auton kai joku 3 kuukautta sitten. Jos kytkintä pitää pohjassa esim. liikennevaloissa seistessä, niin aika turha lähteä edes yrittämään liikkeelle kytkintä luistattamalla ku heti nappaa täysillä kiinni. Ikäänkuin paineet jotenki häviäis? Ei kyllä ainakaan nestettä tiputa. Mites sellasen kumin vaihto, ei kai se mikään kovin erikoinen operaatio voi olla? Saakohan niitä esim. motonetistä tai jostain?
Kiitos vastauksistanne.
Kiitos vastauksistanne.
- lada 1200s
- Viestit: 647
- Liittynyt: 10.3.2004 11:34
- Paikkakunta: Urjala
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Tuo vaiva kyllä tosiaan viittaa enemmän jompaankumpaan sylinteriin. Jos kytkin hirttää akseliin, sen tuntee jo polkimesta.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Vaikka melkeinhän samalla vaivalla vaihtaa pää- ja työsylinterinkin. Hintakaan nyt ei kovin kova ole. Noin 40€ maksaa yhteensä nuo. Onhan nuo toki kalliimmat kuin pelkät korjaus sarjat mutta tuon jälkin pelittää ihan varmasti kun vaihtaa molemmat uudet.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- liukastelija
- Viestit: 123
- Liittynyt: 1.12.2005 18:36
- Paikkakunta: Espoo