alipaine kaasarin kakkos kurkku
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
alipaine kaasarin kakkos kurkku
elikkäs saako tuon alipaine toimisen kakkos kurkun avautumista mitenkään säädettyä ? tällä hetkellä se aukeaa pienellä viiveellä, ja tämän viiveen haluasin pois
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Kyllähän siinä on aina se tietty viive...vähän reilummin ku polkasee niin tulee ensin tosi hengetön kohta, ja sitten nykäsee ja lähtee ku pien eläin
Saahan sen kakkoskurkun mekaanisesti toimivaksi kun sitoo rautalangalla tms. sen alipainekalvon tangon yläasentoon. Taitaapi vaan viedä enemmän pensaa noin.

Saahan sen kakkoskurkun mekaanisesti toimivaksi kun sitoo rautalangalla tms. sen alipainekalvon tangon yläasentoon. Taitaapi vaan viedä enemmän pensaa noin.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
Löytyy jos ei ole niin vanha että on väkisten aukeava kakkonen. Se kalvojuttu on semmonen ufoaluksen näköinen härveli kaasarin vasemmassa takanurkassa, josta lähtee tanko siihen kakkoskurkun vivustoon. Kakkoskurkkuhan ei aukea pelkästään tuon stongan avulla vaan se vaatii sen että ykköskurkkukin on auennut jonkunverran...noin ainakin päättelin kun viimeksi tuota tutkailin. Eli jos tuon vivun ottaa pois tai köyttää sen tiukasti yläasentoon, niin vivusto vääntää kakkosen auki ihan mekaanisesti...vissiinkindestor kirjoitti:Minkäs näköinen härveli tämä on kaasarissa? Ilmeisesti löytyy myös nappiksen varustuksesta?

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
http://p200.ezboard.com/fladakerhofrm1. ... =213.topicdestor kirjoitti:Ai se on se härveli. Pitääkin tutkailla miten se toimii ja ehkä kokeilla hieman muutella sitä.
Tuosta ketjusta sain idiksen koittaa köyttää sitä vipua...ei vaan rautalangalla pysyny riittävän tiukasti ylhäällä

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Saakokaan tuota viivettä pois mitenkään kun alipainekkaan ei synny hetkessä. Itellä ainakin huononti asiaa kun menin lyhemmäksi säätään sitä tankoa. Säädin pitemmäksi sitä tankoa niin tuntui kuin ois aikasemmin alkanu jo vääntään vähän paremmin. Siis alemminlta kierroksilta... Ja kuten jokarikin tuolla sanoi niin tuon kaasuvivuston asento vaikuttaa kans tuon kakkos kurkun aukeamiseen. Olikohan se vähän yli puolen kaasun niin sitten pääsee vasta tuo kakkos kurkku aukeaan. Tullu tuon systeemin kans tapeltua joskus kun meinas olla vivustot jumissa.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
-
- Viestit: 533
- Liittynyt: 16.2.2004 9:55
- Paikkakunta: Itä-Suomi