Lamda-anturia voi yrittää elvyttää putsaamalla jos se tuntuu rikkinäiseltä ja likaiselta voi sen jälkeen toimia pitkiäkin aikoja. Yhtä lutrasin bensassa vähän aikaa, putsaantui kyllä mutta toimintaan ei mitään eroa tullut volttimittarin mukaan. Oli kyllä toimiva alunperinkin, hitaanlainen ja nokinen vaan.
Volttimittari on aika hyvä apu lambdan testaamisessa niin ei sitä tarvitse aina vaihtaa.
En kyllä tiedä kuinka kauan sen pitäisi ladassa kestää, mutta yleensä kai n.100tkm.
Uudemmassa Corollassa sanovat sen kestävän 400tkm:?
Oman axteekki-samaran kierroksen soutivat kaasuttimen tulvimisen mukaan.. päästöihin se ei kuitenkaan vaikuttanut katsastuksessa..
Mikä mättää?
Re: Mikä mättää?
Kiitoksia avuista. meni päästöt läpi. (hieman huijaamalla tietenkin)Seilaako koko kierros alueella? Eli jos vaikka nostat kierrokset 3000rpm ja pidät siinä niin seilaako edelleen? Mikäli seilaa niin voisin melko vahvasti veikata lambda anturia että on mennyt laiskaksi eikä kerkiä säätään seosta kunnolla.
nyt sitten vaan odottelen sitä katsastus asemalta pois...
niin ja on aivan vakio, ei ole edes karvanoppia

nopistahan pitäis irrota ainaki 50hepoa lisää...