Tukehtuu...tai jotain?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
aropupu

Tukehtuu...tai jotain?

Viesti Kirjoittaja aropupu »

eli mulla on ladassa ollut nyt sellanen vaiva jonkun aikaa että täyskaasulla ei meno parane yhtään verrattuna 2/3 kaasuun...melkein paremmin kiihtyy osakaasulla...onko jollain vastaavaa vaivaa?kaasutinhan mulla on mallia DAAZ-2105....

Mitä kannattaisi höylätä/porata että saisi tuon täyskaasun peluvamaan,jos siihen nyt apua löytyy?
miksu

Viesti Kirjoittaja miksu »

jos ei kakkos kurkku aukea? tai bensapumppu lopussa.
meedio74

Viesti Kirjoittaja meedio74 »

Samalla lailla minullakin tekee. Itse olen vain välttänyt kaasu pohjassa kiihdyttelyä ja painanut sitä mukaa kaasua, kun kierrokset kasvaa. Täytyy kesällä putsailla kaasaria, mutta talvi mennään näillä ominaisuuksilla.
aropupu

meedio74 kirjoitti:Samalla lailla minullakin tekee. Itse olen vain välttänyt kaasu pohjassa kiihdyttelyä ja painanut sitä mukaa kaasua, kun kierrokset kasvaa. Täytyy kesällä putsailla kaasaria, mutta talvi mennään näillä ominaisuuksilla.
eli aivan samat oireet..
kakkoskurkun pitäis kyl aueta mut tuo pumppu...hmm,voisko olla siinä..se on kyl orkkismalli vielä..
kaasariin on vaihdettu kaikki kalvot ja tiivisteet viime kesänä eikä ollu vaikutusta..
miksu

Viesti Kirjoittaja miksu »

mulla meni edellisestä ladasta bensapumppu. ni siinä tuli sellanen juttu et kun kakkoskurkku aukes ni pumppu rupes ei enää pumpannu enää,eikä lähteny käyntii ennen kuin kävi käsipumpulla pumpaamassa.
aropupu

täytyy vissiin perehtyä tuohon bensapumppuun sitten... :roll:
Vastaa Viestiin