kolmellakin pytyllä kulkeee

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

destor kirjoitti:
samarai kirjoitti:Trabant 601 4WD mutta vain -1hevosvoima :wink:

http://www.nali.ee/./FILES/GALLERY_PICTURES/5918.png
Jos en ihan väärin muista niin hevosesta on mitattu keskimäärin jopa 24 hevosvoimaa. Sinänsä hauska asia, joka romuttaa täysin tuonkin käsiteen järkevyyden. Asiaa käsiteltiin joskus Tekniikan Maailmassa.
Toi on ihan totta. Voi yrittää vetää mopolla vaikka samaa taakkaa kuin hevosella. Siihen hevosvoimaan oli joku määritelmä, jossa hevonen veti "rissapyörän" avulla jotain taakkamäärää tietyssä ajassa. Se ei siis varsinaisesti tosiaankin tarkoita "koko hevosen voimia".

PS. Eli siis: "1 hv on teho, joka tarvitaan 75 kg punnuksen
nostamiseen 1 metrin korkeudelle 1 sekunnin aikana."

PSS. Siis voidaanko olettaa, että "länsi-saksalaisten" aikanaan ilkkuessa ettei Trabant todellisuudessa tuota yhtäkään hevosvoimaa, on sittenkin ainakin jotain perää?
:wink:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
solikka89

Viesti Kirjoittaja solikka89 »

itellä meni 1500 axtec kolmella pytyllä 2 vaihteella 70 ja kone meni jumiin :(
Avatar
THI-900
Viestit: 1717
Liittynyt: 22.11.2005 14:04
Paikkakunta: Лаиxиa - SF (Soviet Finland)

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Mulla oli se eka Nappis silloin joskus 4 vuotta sitte 3-pyttynen. Ajoin sillä ainakin 3000km. Loppuvaiheessa ei tahtonu enää päästä 90km/h:ta lujempaa ja 20 kilometrin välein tarvi pitää jähdyttelytaukoja, ku meinas keittää... Sitte tulikin onneksi elinluovuttaja josta vaihdoin koneen. Toi toinen on sitte ollu onnellisesti elinluovuttajana. Eli tehkää nyt hyvät ihmiset edes jotain, jos yks pytty putoo pelistä.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
jutta.k

Viesti Kirjoittaja jutta.k »

:D :D :D :D :D
no tehty on. tai siis se korjaajasetä teki. ykkösen pakoventtiilistä oli paikallaan vaan puolikas ja imuvenakin oli palanu. syttyennakko oli jotain 38. noi on fixattu ja voi miten on reipas äänikin nyt! :lol:
silti voi vaan ihmetellä miten sitkee lada on. ei tolla saksalaisella pääsis ees pihasta pois, jos ois samat viat! :wink:
isäntä viel viritti lämppärin siperia-asentoon, nyt vaan pakkasia ootellaan...
materox

Viesti Kirjoittaja materox »

hyvin kulkee 3 pannullaki. 120 maksimi vauhti, eikä syöny soppaa paljoakaan enemmän...
Vastaa Viestiin