kolmellakin pytyllä kulkeee

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
jutta.k

kolmellakin pytyllä kulkeee

Viesti Kirjoittaja jutta.k »

noin vuosi takana omistajana. joskus ajellut ex-anoppilan ladalla aiemminkin. nykyinen "eepi" meinas joutuu vaihtoon, mut pidettiin perheessä.
eepi menossa korjaaja-sedälle hoitoon, ajeltu kolmella pytyllä, sit ku kaikki neljä mukana, ajellaan enempiki? mut pois ei joudu! (tuntu mummullaki vähän nuhaselta, mut arvelin et johtu ikävuosista/hevosvoimista)
takavetoisen ajaminen pitkästä aikaa, on niin suuri riemu, et lisää ladoja meille!!!!

miks mä en saa noit hymiöit muuta ku loppuun???????????????


:?:
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Re: kolmellakin pytyllä kulkeee

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

jutta.k kirjoitti:
miks mä en saa noit hymiöit muuta ku loppuun???????????????


:?:
Nitä ei voi jälkeen päin lisätä tekstin sekaan, vaan ne täytyy klikkailla sitä mukaa ku kirjottelee :-) Paitsi jos käyttää "vanhan aikaisesti", eli lisäilee kaksoispisteitä ja sulkuviivoja, ne voi lisätä jälkeen päinkin.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
tahko
Viestit: 704
Liittynyt: 20.5.2005 19:57

Viesti Kirjoittaja tahko »

Ei saisi ajella kolmella pytyllä pitkiä matkoja. Sehän voi olla vaikka venttiili palanut ja (nettiilin ja kannen) vaurio sen kun vaan pahenee.
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

joo ei kolmella pytyllä, se on vähän niinku nälkäsellä hevosella. Neljäskin pitäs saada hereille. :wink:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Wartburgilla on tullut ajettua 50 000km kolmella pytyllä.Toinen auto myös:Suzuki Carry pakettiauto.Hyvinhän nuo kulki.
tahko
Viestit: 704
Liittynyt: 20.5.2005 19:57

Viesti Kirjoittaja tahko »

No kulkeehan se ja aina paremmin kulkee jos autossa ei alunperinkään ole kuin kolme pyttyä. Mutta voikos tuossa kommentoimani kokemus:

http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... &start=615

tehdä sen että virranjakajassa pomppiva irtojousi ikäänkuin selektiivisesti oikosulkisi ykköspytyn kipinän.
juha
Viestit: 220
Liittynyt: 6.10.2003 13:59
Paikkakunta: virolahti

Viesti Kirjoittaja juha »

vaimolla suzuki alto kolme pyttyä huiput 125kmh kyllä motarilla ilmeet on hyviä kun hitaampia ohittelee KUOLEMAN REELLÄ :twisted:
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

niin kyllä mä olen ajanut yksipyttyiselläkin. :wink: Tosin ei autolla. Warrella Wirran on myös kolmeine pyttyineen. Jaa onhan sitä Trabanttia ja Jaltaakin tullut ajettua, ja viispyttystä mersua, 6/8pyttystä jenkkiä. Ei tosta välistä puutu kuin 7 pyttyä. 8)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
IL02
Viestit: 348
Liittynyt: 25.9.2003 21:16

kahdellakin paasee

Viesti Kirjoittaja IL02 »

Joskus omistin Citroen 2cv4:n 602 kuutioisella koneella ja jollain "virityskaasarilla" se kulki reilusti yli 120km/h ja joskus tuli moottoritiellakin hitaampia ohiteltua. Sylintereita oli siis ainoastaan kaksi.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä olen ajanu ladalla myös kahdella sylinterillä, ei ollut kovin vauhdikasta menoa, mitähän koneesta mahtaa nyt olla jäljellä? nämäkin käyntihäiriöt johtui tuningista, ei ollut orkkis kaasutin yms.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Eikös Trabissakin ole vain kaksi pyttyä ? Mitenkäs Fiat 126 tai Panhard?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
IL02
Viestit: 348
Liittynyt: 25.9.2003 21:16

Viesti Kirjoittaja IL02 »

Pavlovits kirjoitti:Eikös Trabissakin ole vain kaksi pyttyä ? Mitenkäs Fiat 126 tai Panhard?
Onhan ne kaksisylinterisia ja joskus muistan kuulleeni etta joku olisi sovittanut Citroen 2cv:hen Panhardin 850 kuutioisen koneen.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

VW-Polon 1,1 litrasta nelikkoa asennettiin kaikenkaikkiaan 38.822 kpl:tta, Saksojen yhdistymisen jälkeen. 1989 valmistettiin ns. nollasarjan autoja, silloin vielä Itä-Saksa.1990 alkoi valmistus todenteolla loppuakseen jo seuraavan vuoden huhtikuun lopussa. Nelipyttysen Trabin huippunopeus oli jo 125km/h.
Kyllä lähtee..!
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

Trabant 601 4WD mutta vain -1hevosvoima :wink:

http://www.nali.ee/./FILES/GALLERY_PICTURES/5918.png
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

samarai kirjoitti:Trabant 601 4WD mutta vain -1hevosvoima :wink:

http://www.nali.ee/./FILES/GALLERY_PICTURES/5918.png
Jos en ihan väärin muista niin hevosesta on mitattu keskimäärin jopa 24 hevosvoimaa. Sinänsä hauska asia, joka romuttaa täysin tuonkin käsiteen järkevyyden. Asiaa käsiteltiin joskus Tekniikan Maailmassa.
Vastaa Viestiin