Kesän kerhotapahtumat/Alkoholi

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Vaikka olen vannoutunut alkoholin ja sen runsaan mutta kohtuullisen käytön ystävä, olen kyllä niiden linjoilla jotka suosivat tämän kerhon kohdalla kohtuukäyttöä.

Lähinnä vain sen takia, että autoilu ja alkoholin runsas käyttö eivät sovi yhteen.

Eli kannatan linjaa jossa pidetään ne oluet yhdessä tai kahdessa maksimissaan.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
arpati

Viesti Kirjoittaja arpati »

:shock: On se sitten ihmeellistä... Mielestäni on aivan oikeutettua laittaa tuollainen sääntö tapahtumaan joka on ajoharjoitteluun varattu.

[troll]Enkä kyllä kaipaa kaljoittelua muihinkaan tapahtumiin[/troll] :roll:
124/2101 practical beauty
mickey-69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

Asiahan ei mulle tietty kuulu, mutta kyllä ainakin noi kaikki rata ja rallitapahtumat jne. ei pitäis olla ylivoimaisia juttuja olla täysin nollalinjalla... :shock:

Muut mahdolliset koko perheen kookoontumis jutut vois olla vähän rennompia tapahtumia nimenomaan nauttien vaikka sitten ilmapiiristä, säästä, makkarasta tai jopa muutamasta oluesta.. :D , mutta mitä tuohon ryyppäämiseen tulee, niin ne tapahtumat on sitten erikseen....

Toki voihan sellaisia pienempi muotoisia Lada-aiheisia kännitalkoitakin pitää...., ja on pidettykin (tosin ilman perheiden pieninpiä, raittius intoilijoita ja muita jeesustelijoita) :lol: :lol:
Vastaa Viestiin