Vaikka olen vannoutunut alkoholin ja sen runsaan mutta kohtuullisen käytön ystävä, olen kyllä niiden linjoilla jotka suosivat tämän kerhon kohdalla kohtuukäyttöä.
Lähinnä vain sen takia, että autoilu ja alkoholin runsas käyttö eivät sovi yhteen.
Eli kannatan linjaa jossa pidetään ne oluet yhdessä tai kahdessa maksimissaan.
Kesän kerhotapahtumat/Alkoholi
Asiahan ei mulle tietty kuulu, mutta kyllä ainakin noi kaikki rata ja rallitapahtumat jne. ei pitäis olla ylivoimaisia juttuja olla täysin nollalinjalla... 
Muut mahdolliset koko perheen kookoontumis jutut vois olla vähän rennompia tapahtumia nimenomaan nauttien vaikka sitten ilmapiiristä, säästä, makkarasta tai jopa muutamasta oluesta..
, mutta mitä tuohon ryyppäämiseen tulee, niin ne tapahtumat on sitten erikseen....
Toki voihan sellaisia pienempi muotoisia Lada-aiheisia kännitalkoitakin pitää...., ja on pidettykin (tosin ilman perheiden pieninpiä, raittius intoilijoita ja muita jeesustelijoita)

Muut mahdolliset koko perheen kookoontumis jutut vois olla vähän rennompia tapahtumia nimenomaan nauttien vaikka sitten ilmapiiristä, säästä, makkarasta tai jopa muutamasta oluesta..
Toki voihan sellaisia pienempi muotoisia Lada-aiheisia kännitalkoitakin pitää...., ja on pidettykin (tosin ilman perheiden pieninpiä, raittius intoilijoita ja muita jeesustelijoita)