Vetovehkeistä kuuluu uusi naputus

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

italialaisia kutsutaan katsastusniveliksi
ovat hyviä pajalta katsastukseen ja leiman saannin jälkeen jo taas väljiä

joskus muuten vanteet antavat hieman periksi ja kireälllä olevat pultit naputtavat jarrummun sisuksiin
olen muutamasta autosta lyhentänyt takapään pulttejä pari milliä
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

pressa kirjoitti:joskus muuten vanteet antavat hieman periksi ja kireälllä olevat pultit naputtavat jarrummun sisuksiin
olen muutamasta autosta lyhentänyt takapään pulttejä pari milliä
Melkein joka syksy saa tuon tehdä. Että lyhentää pultteja vänkärin puolelta takaa.. Kun aina on sellainen pieni naputus joka voimistuu jarruttaessa.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Jokari kirjoitti:
Idän Ihme 1 kirjoitti:Ilmeisesti luottamus italialaisiin osiin ei ole järin suuri.. :roll:
Ei ole ei kun ne ovat ihan paskoja. Mulla ei ole noista nivelistä omia kokemuksia (enkä aio niitä hankkiakkaan), mutta italialaiset jakopään laahaimet oli kyllä niin surkeita tekeleitä että... :x
Ostin lisää italialaista laatua, eli uuden vesipumpun. Pyörii kyllä vähän nihkeän oloisesti...ehkä se siitä herkistyy kun laakerit leipovat kiinni :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
meedio74

Viesti Kirjoittaja meedio74 »

Hyvät uutiset: Lada meni katsastuksesta läpi! Huonot uutiset: n. 700km ajon jälkeen kuuluu jälleen samanlainen kitinä ja natina kuin ennen nivelen vaihtoa. Nivel näyttää päälle päin olevan ihan ok kunnossa. No pääasia, että meni katsastuksesta läpi, mutta täytynee yrittää vastaisuudessa välttää saapasmaan osia.
Vastaa Viestiin