Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Team perseauki racing kirjoitti:muutaman kappaleen olen noita vaihtanu... yhen omaan ja pari tuttujen ladaan enkä saanut ensimäiselläkään kerralla aikaa menemään 1,5 h enempää..
No kehukaa kehukaa
Työ ei siis olekaan mitenkään hankala vaan vika on mussa
Ainahan voit tehda homman niin hyvin kuin osaat.. ja lopuksi voit todeta etta kaikki ne osat joita et saanut paikalleen ettei niita tarvitse asentaa ollenkaan.
Team perseauki racing kirjoitti:muutaman kappaleen olen noita vaihtanu... yhen omaan ja pari tuttujen ladaan enkä saanut ensimäiselläkään kerralla aikaa menemään 1,5 h enempää..
No kehukaa kehukaa
Työ ei siis olekaan mitenkään hankala vaan vika on mussa
Äläpä ota itseesi, jotkut asiat ei vaan aina luonnistu kaikilta yhtä hyvin. Muista että kalavaleiden jälkeen seuraavaksi tulee se, että kuinka nopeasti korjasin autoni
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Lada-Jussi kirjoitti:onkohan kaikki kirjoittajat edes vaihtanut samaa osaa mulla on ollut monta Ladan raatoa eikä yhdessäkään ole ollut tuulettimen moottorissa vikaa, vaik tääl etelässä se joutuu ehkä vähemmälle käytölle lämppärin hanoja ja kaikkea muuta onkin sitten saanut vaihdella.
Joo,kyllä se puhallin ladassa aika vahva on,mutta jos laitatkin ladas pariksi vuodeksi seisomaan niin kyllä sen jälkeen rupee tuulettimen puhaltimessa laakerit vinkumaan,samoin kuin laturissa,startissa ym. Omassa farkussa sai noi kaikki purkaa ja rasvata laakerit.
itsellä ei ole mitään kokemusta tästä hommasta, muistan vain yhden kaverin myös kironneen vastaavaa hommaa todella vaikeaksi.
Nämä "heittämällä" kannattaa todella jättää omaan arvoonsa. Joku RemonttiReiskakin kehuu omia taitojaan lähinnä työn nopealla tekemisellä vaikka tosiasiassa jätkä ei itse tee muuta kuin soittaa poskeansa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Nyt täytyisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä saattamaan projekti loppuun, eilen jäi väliin myrskyyn ja pimeyteen vedoten, nyt laiskottaa, masentaa ja paleltaa
ei se todellakaan ole mikää heti nopea homma ja vaati hiukan akrobaatin vikaa.... joka kerta olen saanut sormet revittyä jotenkin auki. varsinki niiten klipsien kiinittely on hermoja raastavaa. mutta kyllä sen pitäisi onnistua keskikonsollin , mittariston ja tuhkiksen irrotuksen jälkeen. ai niin ei hanskalokeron sisäosan irrotuskaan pahasta ole
ei se takapotkussa paha homma ole puhaltimen huolto alle tunnissa saa irti ja takaisin myös lämppäri kenno on kohtuullinen ottaa pois.samarassakin on suhteellisen helppo konee huoneen puolelta pelti ylös . kennon irroitus ei ole samarassa niin helppo ei mahdu tulee pois polkimet muistaakseni edessä.