Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Mikko K

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Kimmo86 kirjoitti:
Mikko K kirjoitti:
Kanttilamppuja nähty useita, mm Kimmo86, eilen (jos oikein näin).

Missäpäin mahd. bongasit minut? Muutes äsken tuli Kaitilankadulla vastaan ihan samannäkönen 2107 kuin sulla on, kattoin jo että sehän on Mikko K mut ei ollukaan. Jotkut 13" alut näytti olevan alla ja kyljissä vähän rupia..
Anttilan grillin parkissa olin, niin ajoit siitä tavallaan anttilalta päin hallituskadulle vasempaan, ei tunnelin kohdalta vaan yksi risteys assalle päin (olin katsovinani että olit sinä). Aika oli jotain klo 22-02 :D En muista yhtään paremmin 8)
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Mikko K kirjoitti: Anttilan grillin parkissa olin, niin ajoit siitä tavallaan anttilalta päin hallituskadulle vasempaan, ei tunnelin kohdalta vaan yksi risteys assalle päin (olin katsovinani että olit sinä). Aika oli jotain klo 22-02 :D En muista yhtään paremmin 8)

Joo minun lada se varmaan oli minkä näit, tuli muutamaan otteeseen tuosta ajettua illan mittaan 8) Bensaa meni taas n. puoli tankkia, sillon perjantai-iltana :oops: :D
Martigan
Viesti:

ladoja

Viesti Kirjoittaja Martigan »

N. 55 tai jotain Ladaa oli nähtävillä Ikaalisten suunnalla ja Parkanon keskustassa. Hienoja oli. Kuvia seuraa tänään.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
larbatzi

Viesti Kirjoittaja larbatzi »

bongatu varmaan kymmen kunta ladaa ruhalam seolla lauantaina ehkä jossain kello kymmenen maissa tai myöhemmin
Mihinkä mahto olla matka ilmeisesti oli jonkun sortin kevennys paikka...
kaikkea ei voi koskaan tietää
R.I.P Lada 2104 1700i -96
pressa

Re: ladoja

Viesti Kirjoittaja pressa »

Martigan kirjoitti:N. 55 tai jotain Ladaa oli nähtävillä Ikaalisten suunnalla ja Parkanon keskustassa. Hienoja oli. Kuvia seuraa tänään.
autoja oli 59
eli kuusikymmentä pyöreästi ja jonkun ajankuluttua puhutaan ehkäpä vähän vaille sadan auton letkasta
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Toyota KE-26:nen tuli Nastolassa vastaan kun Ikaalisista ajeltiin kotia. Eipä noitakaan paljoa liikenteessä ole.

Eli siis tällainen:
Kuva
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
lahdari

Viesti Kirjoittaja lahdari »

bongattu ruskea tupla lamppu larppa paraisilla tänään jonku 5-6 aikaan.melkei vene myymälän vieressä.
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

..Noista wanhoista japseista tuli mieleen että olikohan keskiviikkona, kun täällä Kouvolassa pyöri taas se violetti Datsun 160J sedan.. Noita ei ole kait kuin ihan muutama enää rekisterissä. Joku tyttöporukka sillä ajelee.. 8)
TOVERI NIVA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOVERI NIVA »

Kuvabongauksia GTI:n 100+ näyttelystä Pirkkahallilta.

Kuva

Kuva

Kuva

Nii ja sit vielä tää huippubongaus :wink: :D :lol:

Kuva
Kuva
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Hienot kuvabongaukset. :)
Tota mä en vaan ymmärrä, miksi ton tiheehampaisen Volgan nokkapellille pitää laittaa se hirvi vaikka se ei kuulu siihen. :roll: Tossa on kuitenkin noi tuulilasin kromikehykset paikallaan, mitkä puuttuu puolesta noista "museovolgista", samoin kuin takalasista. Ihmetyttää vaan miten ne on hyväksytty museoleimaan. :?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

samarai kirjoitti:Hienot kuvabongaukset. :)
Tota mä en vaan ymmärrä, miksi ton tiheehampaisen Volgan nokkapellille pitää laittaa se hirvi vaikka se ei kuulu siihen. :roll: Tossa on kuitenkin noi tuulilasin kromikehykset paikallaan, mitkä puuttuu puolesta noista "museovolgista", samoin kuin takalasista. Ihmetyttää vaan miten ne on hyväksytty museoleimaan. :?
Jos toi on rajatapaus, eikös maski muuttunut samana vuonna kuin hirvi (peura) poistui, mutta tapahtuiko samaan aikaan? mutta yksi syy voi olla sekin, että toi oli GTi show, eli pitää olla tuninkia.

Olisko noi mistä puuttuu kromit eri mallia? Kromisia ikkunan kehyksiä oli lähinnä paremmissa vientimalleissa kuten 21D ja 21K, mut ihan perus versioissa ei ollut. Eikös perusversioitakin suomessa myyty ja ainakin jälkituontina on tuotu Virosta.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
konali

Viesti Kirjoittaja konali »

AI bongattu Nastolan urheilukeskuksen lähellä.
terästyttö

Viesti Kirjoittaja terästyttö »

larbatzi kirjoitti:bongatu varmaan kymmen kunta ladaa ruhalam seolla lauantaina ehkä jossain kello kymmenen maissa tai myöhemmin
Mihinkä mahto olla matka ilmeisesti oli jonkun sortin kevennys paikka...
saattoi olla meidän letka matkalla ikaalisten tapaamiseen, siinä oli viis ladaa ja niihin aikoihin pysähdyttiin siinä, jos samasta paikasta puhutaan.. :D
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Kaivarissa vihreä nappisilmä. alla oli kromipöllörit :shock:
.
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Lada-Jussi kirjoitti:
Jos toi on rajatapaus, eikös maski muuttunut samana vuonna kuin hirvi (peura) poistui, mutta tapahtuiko samaan aikaan? mutta yksi syy voi olla sekin, että toi oli GTi show, eli pitää olla tuninkia.

Olisko noi mistä puuttuu kromit eri mallia? Kromisia ikkunan kehyksiä oli lähinnä paremmissa vientimalleissa kuten 21D ja 21K, mut ihan perus versioissa ei ollut. Eikös perusversioitakin suomessa myyty ja ainakin jälkituontina on tuotu Virosta.
Oman käsitykseni mukaan ei ole rajatapauksia- hirvi+lista kuuluu vain harvahampaiseen eli 63 (eka tiheähampainen) hirvi puuttui nokalta. Oman 63 tuunasin myös silloin joskus "amiksena" Leningradista ostetulla hirvellä :wink: (se löytyy vieläkin hyllystä)

Tota mä en tiennyt, että perusmallissa ei ollut noita kromikehyksiä. Mä käsitin, että noi listat kuuluu kaikkiin 21 malleihin- no hyvä, että selvisi toi juttu. :) Omassa 21:ssanoi listat kuitenkin oli ja en ainakaan itse tiennyt sen olleen mikään parempi vientimalli . :roll:

Olen nähnyt Virossa myynnissä noita 21 malleja, joissa niitä listoja ei ole laitettu paikoilleen lasien irrotuksen jälkeen ja ne on olleet jossain takakontissa. Ne on pikkasen paha laittaa, koska ne pitää laittaa tiivisteeseen ennen paikalleen asennusta ja haittaa näin asennusta. Tästä syystä muistan itsekin jättäneeni ne pois joskus Eliten tuulilasista ja ajattelin, että niitä ei ole jaksettu laittaa takaisin.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Vastaa Viestiin