No mutta, just olin ihmettelemässä löytyskö manselta tota tulkkia niin näköjään löytyi, kiitosta!Flaiman kirjoitti:Ehdottomasti hommaat ennen venttiilinsäätöä tuon leveän rakotulkin. http://www.mansemotors.fi/venttiilivaly ... -levea-015
Lähinnä sen takia jännittää hieman kyseinen operaatio kun yhteen japskiin tuli sössittyä että ensin meni liian tiukalle ja sitten jäi keinuvipu käteen, hirviät traumat

Samalla suositeltiin ku ketjukin kiristetään (ei kyllä rallatellu kuin venttiilit vaan) että sinne pistäis myös sen automaattikiristimen paikalleen? Pitää tutkia asiaa.
Emmä tiiä mitä sankareita nää sit on ollu, onko tää jotain legendaa joka on syntynyt kun tyypit on viskelly raakana vaihteita sisää, näkyy joillakin olevan sellasta hupia... En ymmärrä itse sellaista.toktornivako kirjoitti: Juu kummasti se 4vaihtein laatikko käy heikkotekoisex kun siihen yx rataspari lisätään
Harmittaa kyllä kun oon vielä menny hukkaan sen 1300sen ohjekirjankin tänne kämpille eikä tullu auton mukana toista ohjekirjaa, noh, jos jostain löytys kirjallisuutta niin otan ilomielin vastaan.
Niin ja mustat ovipahvit olis kans hakusessa eteen, saa olla huonokuntoisetkin, menee "tuningkäyttöön"