kokemuksia liikenteestä
Re: kokemuksia liikenteestä
MAR MAR MAR.... On se hienoa lukea kun kaikki on niin hyviä kuskeja että jotta...Kukaan muu ei osaa ajaa kun MINÄ ITSE...Voi hyvät hyssykät..Laskekaapa huviksenne paljonko aikaa säästätte esim.Helsinki-Kotka välillä jos ajatte 90km/h tai 100km/h..Hermoja menee tuplasti ja bensaa reilusti enemmän..Veikkaan että alle 10min...Ei voi olla niin kiire..
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys..
minä en kovin häävi kuski ole, mutta kuitenkin haluan ajaa kelien salliessa suurinta sallittua nopeutta. Kyllä ajonopeus vaikuttaa aikaan. Seinäjoelta kun pyyhkäisee kotkaan henkilöautolla ja tulee takaisin kuorma-autolla niin takaisin tulo kestää lähes tunnin kauemmin. Kokeiltu saman päivän aikana eli keliolosuhteetkaan eivät muuttuneet.
Niin ja pitää muistaa että kaikki ei ole siellä liikenteessä huvikseen, sunnuntaiajelulla. En mäkään tuu Lara-miehen työpaikalle hankaloittaan sen työtä 

Reippaina käymme rekkain alle 

Hienoa Nonnis...Mä muuten velottaisin siint hankaloittamisesta joko 2.20€ tai 3.60€ eli ei kannata ainakaan ihan huvikseen tulla

Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys..
olipa todella ystävällinen mersu kuski tuossa viime viikolla yksi päivä kun olin kouluun menossa ja pakkanen oli sitte iskenyt polttoainesuodattimeen kondensoituneeseen veteen joka aiheutti sen että pääsin kotoa noin 3km jonka jälkeen ei enää kone saanut löpöä... no siinä sitte hätävilkut päällä kun odottelin faijalta apuja niin joku mersu kuski avasi oikein ystävällisyyttään ikkunansa ja ajoi ohi noin 30km/h huutaen samalla minulle että: ''osta isompi spoileri niin pääset kotiin asti''... että näin täällä lahdessa ja liikenteessähän olin punaisella ''tuning'' mopoautollani...
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Meidänkin kylillä pyörii tuontapainen tuning-vessa...aiheuttaa aina lievää hymähtelyä 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
kyllähän tuokin täällä lahdessa katseita kerää.. ostin tuon pariviikkoa sitte kotkasta lustigeilta ja he ovat teetättäneet tuohon nuo kaikki korisarjat, teippaukset, popit yms helsingissä jossain liikkeessä.. lasit ovat tummentaneet itse kun on tuon entisen omistajan isällä oma lasien tummennus firma.. mutta ihme ettei ole poliisit vielä halunneet pysäytellä vaikka välillä poppi soikin hieman tarpeettoman kovalla 
(EDIT: huomasin tuossa että sinähän oot kotkasta kotosin joten tuo taitaa olla se sama peli mikä siellä ennen on liikkunut
seuraavaksi tuon mopoauton entinen omistaja alkaa liikkua sitten m5 bmw:llä joka lähtee myös hesaan tuuninkiin
)

(EDIT: huomasin tuossa että sinähän oot kotkasta kotosin joten tuo taitaa olla se sama peli mikä siellä ennen on liikkunut

kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
No mä kattelin kanssa että piru kun näyttää ihan samalta, mutten ollu varma. Kyllä se taitaa sitten sama laite olla...pienet on piiritmaurichia kirjoitti: (EDIT: huomasin tuossa että sinähän oot kotkasta kotosin joten tuo taitaa olla se sama peli mikä siellä ennen on liikkunutseuraavaksi tuon mopoauton entinen omistaja alkaa liikkua sitten m5 bmw:llä joka lähtee myös hesaan tuuninkiin
)

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Re:
Ei tossa tarvitse olla kolmiota takana. Taisi tulla vasta -07 alusta se määräys, eli ennen sitä rekisteröidyiltä ei kolmiota vaaditäJusu kirjoitti:Mihinkäs tuosta kottikärrystä on unohtunut se hitaan ajoneuvon kolmio?

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
Re: Re:
Jatketaan OT-linjalla:BA3 kirjoitti:Ei tossa tarvitse olla kolmiota takana. Taisi tulla vasta -07 alusta se määräys, eli ennen sitä rekisteröidyiltä ei kolmiota vaaditäJusu kirjoitti:Mihinkäs tuosta kottikärrystä on unohtunut se hitaan ajoneuvon kolmio?
Pitää olla kolmio.
Asetus ajoneuvojen käytöstä tiellä 51a §:
” Hitaan ajoneuvon kilpi. 1. Kun kolmipyöräisellä mopolla tai kevyellä nelipyörällä, jonka leveys on yli 1,00 metriä, taikka traktorilla tai moottorityökoneella, jonka omamassa on yli 0,5 tonnia, ajetaan tiellä, tulee siinä olla hitaan ajoneuvon kilpi.
2. Hitaan ajoneuvon kilpeä ei edellytetä ajoneuvolta, johon on kytketty hitaan ajoneuvon kilvellä varustettu perävaunu tai joka on ulkomaan rekisterissä.
3. Hitaan ajoneuvon kilvestä ja sen asentamisesta säädetään ajoneuvolaissa ja sen nojalla.”
Sama asetus vaatii myös meikäläisen MR-kilpiseen paketti-Mazdaan 80-lätkän, vaikka silloin kun auto oli uusi pakettiautoissa piti olla 90-lätkä

Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/
Joo.jimi kirjoitti:Jatketaan OT-linjalla:
Onko Masta siis 1500/1800 Farkku? Se on nätti koppa.jimi kirjoitti:Sama asetus vaatii myös meikäläisen MR-kilpiseen paketti-Mazdaan 80-lätkän, vaikka silloin kun auto oli uusi pakettiautoissa piti olla 90-lätkä

2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Juuri se, Mazda 1500 van -71, se kaunein japsi-auto ikinä (siis sellainen johon tavallisen kansan rahat riitti)Mara kirjoitti:...Onko Masta siis 1500/1800 Farkku? Se on nätti koppa.

Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?