Pesinpä tuon Combin sitten tänään ja vielä pitäisi vaha laittaa. Kummasti vaan kaikkea p*skaa eksyy listojen ja tiivisteiden väliin, kun tuo on tuossa ulkona seissyt.

Jep jep, sisustaltaan auto on kuin uusi enkä äkkiseltään myöskään havainnut pienintäkään osapuutetta! Helmojen kromilistat on irti, näyttivät olevan tavaratilassa. Ruostetta on jonkunverran takaovissa, takaluukku vaikuttaa olevan vain pintaruosteessa. Varsin lupaava aihio siis vaikka museokilpiin.Mara kirjoitti:OHO!![]()
Sehän on kokolailla ryhdikkään oloinen laite ja näköjään lähes kaikki pisteosat ja nippelit tallella.
Hyvältä näyttää jo nyt.
No, jos nyt vielä toistaiseksi säästetään uudemmat mallit paalimiehen kovalta kohtelulta.Lada-Jussi kirjoitti:joo kuten jo puhelimessa totesin kuvia näkemättä, että tosi löytö, nyt kannattaa vaikka pistää noi uudemmat paaliin ja keskittää kaikki voimat tuohon orkkisklassikkoon, on oikein klassikoiden klassikko kun vuoden 74 muutoksiakaan ei autossa vielä ole, kuten noin kirkkaat etuvilkut ja miten on onko 8,8 puristeinen kansikin?
Eiköhän nuo keltaiset huomiovalot tule tuossa säilymään, kun itsekin diggaan noista ja aina toitotan miten hienoja ne ovat.Vanja-eno kirjoitti:Komea on tuo uusi '73 Combi. Silmään pisti tuo klassinen 70-luvun lopun villitys, huomiovalot. Jos tuo olisi minun combi, niin en lähtisi niitä irottelemaan, sillä sopivat ns. ajan henkeen, kun tuohan on ollut käyttöautona 70- ja 80-luvulla, jolloin nuo olivat arkipäivää.
Lada-Mies kirjoitti:Ainoastaan kaasaria on pitänyt säätää pariin otteeseen, kun se ei tunnu vieläkään toimivan täysin kunnolla.
Sanonko, sanonko, sanonko..?Lada-Mies kirjoitti:Toi vehje vie oikeasti bensaa 20litraa sadalla, 130km mittarissa täyteen tankkauksen jälkeen ja bensaa oli enää reilu 20 litraa tankissa.Lisäksi tuo ei vieläkään tahdo oikein toimia, kierrosten ollessa n. 4500 combi alkaa nykimään älyttömästi aivan kuin joko tukehtuisi tai ei saisi bentsiiniä. Bensanpintaakin tänään kateltiin mutta sekin pitäisi olla aikalähelle ohjearvoissa, joten ei se voi siitäkään johtua. Huomattiin myös tänään että se aiemmin kehumani originaali kaasuttimen kansi on yhdestä kulmasta hieman kiero ja siitä se on hieman märän näköinen. Periaatteessahan se voisi ottaa tuota kautta ylimääräistä ilmaa ja vika johtuisikin siitä..
Pitää vissiin viimein se korjaussarja tilata tuohon, kansi ei kuitenkaan hirveän kiero ole, joten luultavasti vuoto loppuu uudella tiivisteellä.