No, Putin varmaan yrittää olla ironinen, mutta ei ilmeisesti ole itse kokenut ladan suorastaan maagista kykyä vetää pillua puoleensa, itteäkin ihmetyttää välillä
Tuo on kyllä ihan fakta. Noita tuunattuja ja kameleonttimaalattuja euroja ja japseja nyt pyörii joka korttelin nurkalla parikin kappaletta niin eihän ne enää ketään jaksa innostaa. Mutta kun siihen pärisee ladalla niin johan alkoi päitä kääntyä
Stefa kirjoitti:Tuo on kyllä ihan fakta. Noita tuunattuja ja kameleonttimaalattuja euroja ja japseja nyt pyörii joka korttelin nurkalla parikin kappaletta niin eihän ne enää ketään jaksa innostaa. Mutta kun siihen pärisee ladalla niin johan alkoi päitä kääntyä
Totta, jotkut kyytiläiset välillä ihmettelevät kun melkein jokainen ohikulkia kääntää päänsä, samaa ei koe japseissa ja muissa kansanautoissa. Yllättävän positiivisia kommentteja tuo pyöreälamppuinen on naisväeltä saanut.
Stefa kirjoitti:Tuo on kyllä ihan fakta. Noita tuunattuja ja kameleonttimaalattuja euroja ja japseja nyt pyörii joka korttelin nurkalla parikin kappaletta niin eihän ne enää ketään jaksa innostaa. Mutta kun siihen pärisee ladalla niin johan alkoi päitä kääntyä
ei mun Ladoja kukaan noteeraa, varsinkaan Samara ei tunnu missää, vaik se on ihan paska auto sekin. ehkä mun pitäis ottaa puskurit pois ja laittaa pulkkakonepellille, kyllä sitte huomataan.... vaik sit ku tapaakin naisen niin alkaa sitä ahistaa kun alan luettelee Ladan mallikoodeja
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:ei mun Ladoja kukaan noteeraa, varsinkaan Samara ei tunnu missää, vaik se on ihan paska auto sekin. ehkä mun pitäis ottaa puskurit pois ja laittaa pulkkakonepellille, kyllä sitte huomataan.... vaik sit ku tapaakin naisen niin alkaa sitä ahistaa kun alan luettelee Ladan mallikoodeja
No eihän sellainen euroauton näköinen samara oikein erotu joukosta, nappiksella tai tuplalampulla rupeet ajelemaan ja pidät tyyppikoodit ratkaisevalla hetkellä omana tietonasi niin eiköhän joku kyytiläinen löydy