Ladan perä otti ja hajos!!! Auttakaa!

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
HH

Ladan perä otti ja hajos!!! Auttakaa!

Viesti Kirjoittaja HH »

Eli homman nimi on sellanen että olin ajelemas eilen ja sitte tuli houkutus koittaa asfaltilla vähä heittää perää. Painoin ratti sojossa ja talla pohjassa ku viimestä päivää, mutta eihän se perä mihkään irronnu. Sen sijaan sieltä takapäästä alko kuulua perkeleenmoinen nakutus/paukutus. No, eipä siin voinu muuta ku ajella himaan sen kymmenisen kilsaa ja sillon siihen tuli lisäks sellanen toinenki ääni ja tuntu et se levii ihan totaalisesti kohta.

Ja se on siis ihan selvästi perä paskana, sisuskalut muusina tai jotain. :?

Eli osaisitteko auttaa jos joku tietäis mist sais 2105:een uuden käytetyn perävälityksen (sekö sen oikee nimi on?)!? Oisko kenties jollain myydä sellasta? MInkä hintasia? Yhen löysin äkkiseltään ja en ees tiedä sopisko toi mun latuskaan, mut hinta on ainaki sen mukanen et taitaa jäädä laardi korjaamatta jos 500 joutuu pulittaa...

http://www.ralli.net/modules.php?name=m ... 5&de=24004

Tai toisaalta sellanenki periaatehan ois aina hyvä olla et jos vakio-osa hajoo niin tuning palikkaa tilalle.. siispä mistä vois saada lukon tohon? Eiks siihen jonku fiiatin lukko mee mut minkä hintasia sellaset on ja saako ees suomesta?

Kiitos vastauksista!
Viimeksi muokannut HH, 6.4.2006 22:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
OSmo

Viesti Kirjoittaja OSmo »

Hyvä se on kun se maalaa!
ei ihan hukas ol, mut ei kaukaa käy..
Pöhö-Andrei

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewtopic.php?t=11869

Ei näitä nyt kovin kaukaa tarvitse hakea että uuden löytää.
apriliaman

Viesti Kirjoittaja apriliaman »

Multa saa perämurikan 40e..
HH

Viesti Kirjoittaja HH »

Eli pelkän murikan voi siis vaihtaa... Ei kai siin muuta sit ookaa paskana. Löytysköhän keneltäkää suht läheltä pk-seutua? tai voisko joku postittaa?
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

tallissa lojuu yksi saatu käytetty perämurikka; en tiedä toimiiko.
hae pois seisoksimasta.
apriliaman

HH kirjoitti:Eli pelkän murikan voi siis vaihtaa... Ei kai siin muuta sit ookaa paskana. Löytysköhän keneltäkää suht läheltä pk-seutua? tai voisko joku postittaa?
Juu eli murikan saa vaihettua kun ottaa vetarit pois ja sit murikan ja sillan väliset pultit vaan siitä auki niin perä on kädessä. Ei sieltä muuta yleensä hajoo kun se murikka.. Multa löytyy ehjiä ja olen niitä kyllä helsinkiin postitellu pari kappaletta...
miksu

Viesti Kirjoittaja miksu »

kyllä minä irrottaisin kardaanin murikasta
apriliaman

miksu kirjoitti:kyllä minä irrottaisin kardaanin murikasta

Sekin vielä...
Vastaa Viestiin