onko venttiilit säädetty, ne voi saada pahaa aikaan, eikä näy koodeina, eikä koko CE välttämättä pala.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
paineet on hyvät...vasta käytin kannen pois koska oli tiivisteessä pieni vuoto..ne uusitut osat oli kaikki rikki..sitä on yritetty korjata jo yli vuoden.. keskiviikkona käytän sen deltassa että ottavat diagnoosin jos löytyy.. ite epäilisin tuota kaasuläpän asentotunnistinta kun se jää vähä niinku puolikaasuasentoon tyhjäkäynnillä..
vikakoodi luettu..viaksi paljastui väärä happianturi se oli bosch vaikka olisi pitäny olla GM.. mutta saahan sitä vikaa hakea kun joku laittanu vääriä osia..
Kannattaisiko kysellä tuota GM happianturia autopurkaamoilta käytettynä purku-osana. Vähän käytetty anturi voi maksaa 40 euroa ja sellaisen pitäisi käytettynä kestää vähintään 50 000 km. Uutena ei sitä välttämättä kannata ostaa jos sopiva purku-osa löytyy. Ainakin GM tyyppinen happianturi on kestävää sorttia. Mulla on happianturi toiminut jo 105 000 kilometrin verran ja päästöt ovat yhtä pienet kuin uudessa autossa.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Boschilla pitäis kyllä olla GM:n korvaava, joka on siis kuitenkin eri kuin Bosch ruiskuisissa, oliko LHS-25 normaali Bosch ja GM:n korvaava LHS-24
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Ladan ollessa kyseessä, käy Boschin lambda Gm:n tilalle seuraavalla muutoksella. Gm:n lambdassa signaali maadoittuu runkoon. Boschin lambdassa signaalin molemmat johdot menevät ohjainyksikölle. Kun boschin lambdasta maadoittaa signaalin miinuspuolen esimerkikisi lambdan runkoon, toimii se ihan oikein.
kurppa81 kirjoitti:entinen oli LSH 25...diagnoosin mukaan ei pelittäny mutta nyt siellä on oikea anturi..huomenna katsastuksessa sen näkee..vähän kyllä epäilyttää..heh
joo no se olikin juuri tuo väärä malli
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)