Laturista kysymys
Laturista kysymys
Tyhmä kysymys, mutta mihin tulee G222 laturissa herätevirta johto? Säätimessä olevaan liittimeen vaiko itse laturin persiissä olevaan liittimeen? Aikasempi laturi oli ns. samara mallia ja siinä toi herätevirta piuha tuli tohon laturin perässä olevan liittimeen, mut mites tässä? Kun toi lataus ei pelitä vieläkään, joten..
Mulla on tuo G-222 ja heräte tulee säätimen perään. Siihen muovitettuun liittimeen tulisi kai johto laturin merkkivaloa varten(?) Valolle on kyllä johdot mittaristossa, mutta siellä ei ole polttimoa eikä siis koko johtoa laturille...eikä tietenkään merkkivalon relettäkään. Sullahan se valo on kytketty toimintaan...mulla lukee ohjekirjassa että "ei käytössä".
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Voi vinetto (mun purkama laturi). No kokeilelppa seuraavaa (mulla kerran oli moinen viritys kun ei ollut oikeaa laturia käytössä) Ota akun kengältä tulevasta johdosta hyppylanka ja laita se siihen säätimessä olevaan liittimeen..
Mulla moinen viritys alkoi G223 työntämään 14,8 volttia koko ajan, Olisko tossa uutuuttaan säädin paskana. Voisko heittää vanhan säätimen.
Mulla moinen viritys alkoi G223 työntämään 14,8 volttia koko ajan, Olisko tossa uutuuttaan säädin paskana. Voisko heittää vanhan säätimen.
Lada rules