Haljennut pakosarja
Haljennut pakosarja
Tässä nyt kuvia kuuluisasta 110 ladan haljenneesta peltipakosarjasta.
Ääni oli häiritsevä mutta varmaan esti katsastuksen ja siksi irroitin pakosarjan. Silmällä en ensin nähnyt rakoa, vasta kun puhalsin ilmaa veden alla tuo pieni reikä paljastui. Hitsausta nyt odottelen ja arkipäivää.
KAtsokaa kuvia ja saa lainata omaan käyttöön vapaasti, lisää panen kuvia kunhan niitä tulee otettua.
http://rides.webshots.com/album/554472799pUZYyZ
Ääni oli häiritsevä mutta varmaan esti katsastuksen ja siksi irroitin pakosarjan. Silmällä en ensin nähnyt rakoa, vasta kun puhalsin ilmaa veden alla tuo pieni reikä paljastui. Hitsausta nyt odottelen ja arkipäivää.
KAtsokaa kuvia ja saa lainata omaan käyttöön vapaasti, lisää panen kuvia kunhan niitä tulee otettua.
http://rides.webshots.com/album/554472799pUZYyZ
Varmaankin virtausvastukset täyttävät tehtävänsä koska Lada 110 on markkinoiden pieniruokaisimpia bensa-autoja.Ulkonäköpisteillä on vain merkitystä näyttelyautoilla,joilla taas ei enimmäkseen ajeta
.Näytää että pakosarja on hitsattu kasaan prässätyistä pellinkappaleista.Liekö sovituksessa tai hitsauksessa sattunut joku moka joka paljastuu näin jälkikäteen?

Nyt se moka taisi paljastua ainakin osittain. Lienee suunnitteluvirhe se että pakoputkessa ei ole sitä suoraa tukea koneen kylkeen kuten ennen on ollut tapana, nyt lähes koko putki on pelkästään sen pakosarjan varassa etupäästä, pari pientä tukea on ainoastaan imusarjasta koneen kylkeen mutta pakosarjassa ei mitään.
Ellei sitten joku hååkan jättänyt sitä pois kun se on ollut deltassa korjattavana aikaisemmin.
Ellei sitten joku hååkan jättänyt sitä pois kun se on ollut deltassa korjattavana aikaisemmin.
Vielä tiedoksi jos jollekin sattuu sama asia, pakosarja on rosteria ja erittäin vaikea hitsata, katsokaa mihin viette sen hitsattavaksi.
Itse vein sen autokorjaamoon joka on ns vak.yhtiöiden hyväksymä korjaamo kirkkonummen veklahdentiellä. Siellä jätkä otti sarjan vastaan ja kaksi päivää sitä hitsattuaan itki että on vaikea hitsata kun siinä on valurautaa ja peltiä samassa ja pakokaasutkin haittaa !!?? Sarjassa oli enemmän reikää korjauksen jälkeen kuin sitä ennen ja jälki hurjaa ja kehtasivat vielä avokilta velkoa 30 egee työstä joka oli siis ihan susi, jopa vesi valui saumasta ulos.
Maksoivat kyllä rahat takaisin kun menin ne hakemaan huikka vihaisena. Ihmettelen vain että kuinka voi suht iso autokorjaamo olla noin surkea.
Vein sarjan sitten Tiittaselle Kannelmäkeen jonne se olisi pitänyt alunperin viedä ja hän teki parhaansa korjaakseen sarjan, kaunis siitä ei enää tullut mutta sentään reikiä ei enää ole.
Katsokaa siis ihmeessä että hitsari on ammattitaitoinen ja varmistakaa että hän osaa varmasti hitsata rosteria jos viette sen tuntemattomaan paikkaan.
-
Tässä nyt kuvat remontista ja konehuoneesta, helppo homma sinänsä tuo vaihto mutta ahtaat tilat ahdistaa ja hidastaa muuten nopeaa hommaa. Ikävä kyllä ylhäällä oleva linkki meni sudeksi mutta tämä on nyt ja pysyy.
http://rides.webshots.com/album/554685057wEqKWw
Itse vein sen autokorjaamoon joka on ns vak.yhtiöiden hyväksymä korjaamo kirkkonummen veklahdentiellä. Siellä jätkä otti sarjan vastaan ja kaksi päivää sitä hitsattuaan itki että on vaikea hitsata kun siinä on valurautaa ja peltiä samassa ja pakokaasutkin haittaa !!?? Sarjassa oli enemmän reikää korjauksen jälkeen kuin sitä ennen ja jälki hurjaa ja kehtasivat vielä avokilta velkoa 30 egee työstä joka oli siis ihan susi, jopa vesi valui saumasta ulos.
Maksoivat kyllä rahat takaisin kun menin ne hakemaan huikka vihaisena. Ihmettelen vain että kuinka voi suht iso autokorjaamo olla noin surkea.
Vein sarjan sitten Tiittaselle Kannelmäkeen jonne se olisi pitänyt alunperin viedä ja hän teki parhaansa korjaakseen sarjan, kaunis siitä ei enää tullut mutta sentään reikiä ei enää ole.
Katsokaa siis ihmeessä että hitsari on ammattitaitoinen ja varmistakaa että hän osaa varmasti hitsata rosteria jos viette sen tuntemattomaan paikkaan.
-
Tässä nyt kuvat remontista ja konehuoneesta, helppo homma sinänsä tuo vaihto mutta ahtaat tilat ahdistaa ja hidastaa muuten nopeaa hommaa. Ikävä kyllä ylhäällä oleva linkki meni sudeksi mutta tämä on nyt ja pysyy.
http://rides.webshots.com/album/554685057wEqKWw
Mielestäni hitsausluokka on "suonikohju 3"
.Näyttäisi siltä että rosteria on hitsattu tavallisella langalla ja väärällä napaisuudella
.Pienelle alueelle on saatu mahtumaan lähes kaikki hitsausvirheet.
http://www.Kemppi.fi






- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
mulla onnistu hyvin rosterin hitsaus kun vaihoin meijän esabbiin +20 vuotta hyllyssä olleen rosteri langan ja annoin soittaa, kaasuna toimi misonJaska HKI kirjoitti:Mielestäni hitsausluokka on "suonikohju 3"![]()
.Näyttäisi siltä että rosteria on hitsattu tavallisella langalla ja väärällä napaisuudella
![]()
.Pienelle alueelle on saatu mahtumaan lähes kaikki hitsausvirheet.
![]()
http://www.Kemppi.fi


Lada 1200L ***** TURBO IC -89
-
- Viestit: 475
- Liittynyt: 26.9.2003 8:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna, Hauho, Alvettula, Ilmoila
- Viesti:
pakosarja
Meillähän meni toissakesänä Samarasta myös pakosarja rikki. Oli lähteny laipat irti putkista. Jos oikein muistan, niin vanhempieni 110:ssa on myös jotain tuontapaista vikaa. 

Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113