voiko sähköisiä ikkunannostimia jotenkin korjata?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
mj

voiko sähköisiä ikkunannostimia jotenkin korjata?

Viesti Kirjoittaja mj »

Meillä ei auton sähköisistä ikkunannostimista enää toimi kuin kaksi. Etuovien nostimetkin toimivat vielä kesällä, sitten enää niin että painoi todella kovaa, nyt ei enää ollenkaan.

Onko kukaan onnistunut korjailemaan niitä? Olen ottanut kytkimen kokonaan irti ja katsonut jos siellä näkyisi jotain vikaa, putsailin vähän roskia pois ja ruiskautin wd-40:iäkin, mutta eipä ryhtynyt toimimaan. Onko muuta korjauskeinoa kuin vaihtaa kytkin?

Ovissa näkyy olevan pyöreä läppä yhdessä kohdassa, näyttää että verhoilussa on siinä kohdassa reikä ikkunan avaus-veiviä varten. Tekisipä mieleni laittaa semmoinen. Kyllä mieluummin veivaisin kahvasta kuin ihmettelisin näitä sähkölaitteita. :-)
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Minä sain toimimaan kun irrottelin oviverhouksen ja koputtelin oven sisässä olevaa moottoria(meisseli apuna), taitavat hiilet jumia.
warre 353w sedan,
olavi2101

Viesti Kirjoittaja olavi2101 »

no joo mulle laitettiin takuuseen uusi vas etu oveen nyt sepelittää toisin päin kun ennen katsoin eikä sitä saa käännettyä piuhoista kuulemma parempi kuin alkuperäinen no tuntuukin olevan 5vuotta toiminut eka toimi uutena vain kotiin saakka 50km olen rasvannut moottorit sieltä sisältä kun menivät jumiin
Vastaa Viestiin