Nappisen penkkien erilaisista verhoiluista

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Kesälada

Nappisen penkkien erilaisista verhoiluista

Viesti Kirjoittaja Kesälada »

Pitäs jotain kivaa kehitellä noille nappiksen penkeille, kun niissä on haalistunut (mutta ehjä) alkuperäinen ruskea kangasverhous. Ajatuksena on joko hankkia Ladan tyyliin sopivat penkinpäälliset tai sitten jos löytäisi jostain penkit hieman kivemmilla verhouksilla.

Edelliseen kesäladaan asennettiin jostain 1200L-mallista kuvan mukaiset vihreät penkit.

Kuva

Ne oli peräisin tästä autosta Kuva

Osaako joku sanoa, miten harvinaiset nuo vihreät penkit on ja minä vuosina nappiksia on niillä tehty? Haussa olisi kuitenkin sellaiset matalaselkänojaiset penkit, joissa se pieni niskatuki. Saab-tyyliset penkit ei kiinnosta eikä ruskeat tai harmaat perusverhoillut. Jos jollain olisi tiedossa joutavat penkit vähän paremmilla verhouksilla, niin voi pistää privaviestiä.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

noi on kyllä jotkut tosi speciaal penkit, en ole koskaan ennen nähnyt vaikka kaikenlaista olenkin nähnyt
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kesälada

Re: Nappisen penkkien erilaisista verhoiluista

Idän Ihme 1 kirjoitti:Penkit voi myös "pestä" ?
Ei taida pesu auringon aiheuttamiin haalistuksiin tepsiä...
Kesälada

Lada-Jussi kirjoitti:noi on kyllä jotkut tosi speciaal penkit, en ole koskaan ennen nähnyt vaikka kaikenlaista olenkin nähnyt
No mulle on sattunut eteenkin kaksikin kertaa. Nimittäin romikselta käytiin kaksi vuotta sitten toiset niskatuet takapenkille, ja niissä oli samanlainen verhous. Noi vihreät penkit on vaan jotenkin niin tyylikkäät että haluis taas semmoset.
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Käänny verhoilijan puoleen joka osaa verhoilla auton penkkejä. Saat sellaisen väriset mitkä haluat ja plyysistä turkikseen materiaalina. Maksavat tietysti jonkin verran.
Kesälada

Lada Scandinavia kirjoitti:Käänny verhoilijan puoleen joka osaa verhoilla auton penkkejä. Saat sellaisen väriset mitkä haluat ja plyysistä turkikseen materiaalina. Maksavat tietysti jonkin verran.
Mä luulen, että verhoilluttaminen menee kyllä yli budjetin, maksanee vähintään muutaman sata euroa...? Merkkikohtaiset istuinsuojat sen sijaan voisi ehkä hankkia, sellaiset kun saa 100-150 eurolla...
Vastaa Viestiin