Käsijarrun merkkivalo
- Lada-poliisi
- Viestit: 152
- Liittynyt: 6.6.2005 10:57
- Paikkakunta: Tampere
Käsijarrun merkkivalo
Onko tietoa, miten saa käsijarrun merkkivalon lopettamaan vilkkumisen? Käsijarru toimii ja pitää, mutta kun sen vapauttaa jää merkkivalo vilkkumaan harvakseltaan silloin tällöin. Mitään muita oireita ei ole ilmennyt. Ei vika iso ole, mutta sen diskovalon voisi varsinkin pimeällä ajaessa himmentää...
Miliisi-henkinen Ladisti
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
- Vuosaaren Ladamies
- Viestit: 158
- Liittynyt: 31.5.2006 18:40
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
osassa malleissa jarrunesteelle on oma valo. Eikä jarrunesteen vähyys vilkuta valoa säännöllisesti, silloin se palaa koko ajan, ellei läiky.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Joo mulla toi neste hävisi Samarasta ovelasti tuolta kupista noin 2-3vk. viiveellä siihen rajaan asti , että alko se jarrunesteen varoitusvalo joko ajossa vilkkumaan ja paikallaan paloi jo "aika suorana".
Vuotokohta oli hankala paikallistaa, kun sitä vuoti niin vähän, ettei voinut nähdä selvää vuotokohtaa. Tarkastettuani pyöräsylinterit ja jarruputkiston silmämääräisesti kuivaksi, aluksi luulin, että vuoti ne nestekuppien tiivistekumit, mutta lopulta vika paljastui vasta vaihtaessani pääsylinteriä.
Vaihtotyön aikana havaitsin, että vuoto oli pääsylinterissä. Eli päästi kumeista aavistuksen läpi mikä tuli sitten painesäiliön liitoksesta valuen sinne kupin kumitiivisterenkaaseen - mikä näytti näin kostealta ja hämäävästi vuotokohdalta.
Vuotokohta oli hankala paikallistaa, kun sitä vuoti niin vähän, ettei voinut nähdä selvää vuotokohtaa. Tarkastettuani pyöräsylinterit ja jarruputkiston silmämääräisesti kuivaksi, aluksi luulin, että vuoti ne nestekuppien tiivistekumit, mutta lopulta vika paljastui vasta vaihtaessani pääsylinteriä.
Vaihtotyön aikana havaitsin, että vuoto oli pääsylinterissä. Eli päästi kumeista aavistuksen läpi mikä tuli sitten painesäiliön liitoksesta valuen sinne kupin kumitiivisterenkaaseen - mikä näytti näin kostealta ja hämäävästi vuotokohdalta.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»