onko kokemuksia 110: iskunvaimentimista

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
Vastaa Viestiin
jyrivainio

onko kokemuksia 110: iskunvaimentimista

Viesti Kirjoittaja jyrivainio »

ostin Motonetistä kaasuiskarit eteen lada 110:aan eivät käyneet eivät ole sinnepäinkään BOGEN paketissa kyllä lukee lada 110 -07asti
maarus

Re: onko kokemuksia 110: iskunvaimentimista

Viesti Kirjoittaja maarus »

Ettei vaan auto ole samara,siinä on erilaiset iskarit kuin perinteisessä 110:ssä. :(
jyrivainio

nimenomaan lada 110 festifal, patruuna on noin 2 cm liian pitkä ja 3mm liian paksu.
rotsi4

Viesti Kirjoittaja rotsi4 »

Taitaa olla motonettiä parhaimmillaan..

Laitama tänne bogen oma numero niin katson maanantaina töissä kirjasta mihin autoon sakemannit niitä on suunnitellut.. lukee iskaripaketin päässä.
aropupu

Viesti Kirjoittaja aropupu »

Väärä tarra päässä...
Itse ostin Civicciin kytkinpaketin viime kesänä niin tulikin Avensiksen paketti,no melkein sama asia :lol:
jyrivainio

BOGE 32-D41-F
aropupu

Viesti Kirjoittaja aropupu »

ainakin googlettamalla löytyi lada 2110...mutta mitä mahtaa lukea itse iskarissa sitten, onko sama numero?
rotsi4

Viesti Kirjoittaja rotsi4 »

Bogen kirjan mukaan pitäisi sopia 110 ja 112 malliin 9/96 eteenpäin, mutta ei jos autossa moottori 1.5 tai 2.0.
Ja että tehdastilauskamaa.

Kaikki muut kirjat väittävät että sama iskari kaikissa 110 ladoissa jos vaan avattava joustintuki eikä kiinteä.

Sanoisin että takaisin motonttiin ja koittaa sopiiko jokin muu iskari.
rammracing

Viesti Kirjoittaja rammracing »

Moi!
Ainakin meijjän 110 varkku vm 00 ni ei saannut tarvike tukia eteen ja deltas makso sillo 200 eken pintaa kappale 2vuotta sitte.
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Minä uusin joskus kaikki iskarirt 110 :n, hintaa en muista mutta kallista oli, etenkin tuo etupää. Deltasta ostettiin, muualla korjaamolla vaihdettiin. Olisko ollut töineen lähes 400 e jossakin oon sen maininnut, kerhon sivuilla. Lisätään vielä, deltasta eteen, tarvikeliikkestä taakse
warre 353w sedan,
jyrivainio

jo helpotti!!!! ENKUN AUTOVARAOSA Tuusulasta etsi sopivat KYB merkkiset iskunvaimentimet mukana oli uudet kiristysmutterit ja johan pelittää hintakin oli kohdallaan
larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Mulla on sellainen muistikuva että kerran joku nuukuuksissaan kiikutti meille deltaan 110:n iskarin vaihtoon ja toi mukanaan boget. ei nekään käyny ja kalliiks tuli kun piti kasata takas vanhoilla patruunoilla ja tehdä koko remppa uudestaan.. :lol:
Kai nuo boget vaatii oman joustintuen, ladassahan se tulee kokonaisena eli täydellinen joustintuki, tästä johtuu osittain myös hintaero.

Ja kyllähän se samassa rytäkässä kannattaa vaihtaa joustintuki kokonaan. Jossain vaiheessa voi mennä jousi läpi lautasesta.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Vastaa Viestiin