Suomisisustan penkit

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Revolver

Suomisisustan penkit

Viesti Kirjoittaja Revolver »

Terve,

Löytyykö tietoa että onko suomisisustan etupenkit vaihdettavissa keskenään? Minulla on nimittäin kuskin penkki vähän enemmän lössähtänyt kun apparin, niin ajattelin että voisi vaihtaa päikseen jos vaan toimii. Vivut tulee toki eri puolille, mutta se ei sinäänsä haittaa, koska vipuja tuossahan on vain edessä, ei sivuilla. Mutta onko pulttijako tehty niin että penkkejä voi vaihtaa keskenään?

Takapenkkiä olen ajatellut että sitä voisi vähän yrittää "kiristää" se on nimittäin kyllä semmoinen sohva että huhuh. Jos sitä saisi vähän jämäkämmäksi olisi takapenkkikyytiläisillä hieman mukavemmat oltavat pitkillä matkoilla.

Kiitos.
VAZ-21013

Сделано в СССР
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Etuistuimet eivät ole vaihtokelpoisia keskenään, sillä istuinkiskot ovat eri korkeudella.
Jokari

Re: Suomisisustan penkit

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Kyllähän itse penkit on identtisiä mut siihen se sit jääkin. Tuo Jusun mainitsema juttu rajottaa ja onhan siinä pari muutakin muttaa matkassa. Eli ei onnistu, ei ainakaan ihan pikkulaitoilla :?
Revolver kirjoitti:Takapenkkiä olen ajatellut että sitä voisi vähän yrittää "kiristää" se on nimittäin kyllä semmoinen sohva että huhuh. Jos sitä saisi vähän jämäkämmäksi olisi takapenkkikyytiläisillä hieman mukavemmat oltavat pitkillä matkoilla.
Takapenkin jouset on vetelät kuin mitkä ja sellaisethan ne on olleet uudesta saakka. Lisäksi kun istuingeometria on täysin perseellään, eli lyhyt mitääntukematon istuinosa ja pysty selkänoja, niin ei siellä kovin mielellään istu vaikka istuinosa olisi kuinka kova tahansa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
säätänä

Re: Suomisisustan penkit

Viesti Kirjoittaja säätänä »

Revolver kirjoitti:Terve,

Löytyykö tietoa että onko suomisisustan etupenkit vaihdettavissa keskenään? Minulla on nimittäin kuskin penkki vähän enemmän lössähtänyt kun apparin, niin ajattelin että voisi vaihtaa päikseen jos vaan toimii. Vivut tulee toki eri puolille, mutta se ei sinäänsä haittaa, koska vipuja tuossahan on vain edessä, ei sivuilla. Mutta onko pulttijako tehty niin että penkkejä voi vaihtaa keskenään?

Takapenkkiä olen ajatellut että sitä voisi vähän yrittää "kiristää" se on nimittäin kyllä semmoinen sohva että huhuh. Jos sitä saisi vähän jämäkämmäksi olisi takapenkkikyytiläisillä hieman mukavemmat oltavat pitkillä matkoilla.

Kiitos.

tunget penkin jousien väliin jämäkästi kiinni sängyn patjamallin vanua niin alkaa kyydissä pysymään. ite oon tekstannu ja hyvä tuli
laaborghin on paras
Vastaa Viestiin