suutimen sylenteri 2 ruiskutusmäärä alhainen ...
Miten korjaan kyseisen ongelman?
vika koodi 0264
- Sdelano v SSSR
- Viestit: 2282
- Liittynyt: 12.4.2006 1:00
- Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons
Re: vika koodi 0264
Terve!
Hyvä, että homma alkoi toimia.
Mutta en malta olla ihmettelemättä, ketkä kieli- ja tekniikan ihmemiehet näitä vikakoodikäännöksiä värkkäävät.
Koodi P0264 tarkoittaa nimittäin sitä, että moottorinohjainyksikkö havaitsee liian suuren jännitteen kakkossylinterin suuttimelta tulevassa johtimessa.
(Suutin on kytketty siten, että virran ollessa päällä suuttimelle menee toista piuhaa 12 V, toinen piuha maadoittuu ajoittain moottorinohjausyksikön kautta, jolloin suutin aukeaa.)
Käytännössä koodi P0264 tarkoittaa siis sitä, että joko suuttimelta ohjainyksikköön menevä johdin on oikosulussa johonkin jännitelähteeseen tai suuttimen sisällä on jännitevuoto suuttimen napojen "yli".
Ihan käy sääliksi asentajia, jotka yrittävät näiden "suomennosten" kanssa selvitä autojen vioista.
terveisin
SvS
Hyvä, että homma alkoi toimia.
Mutta en malta olla ihmettelemättä, ketkä kieli- ja tekniikan ihmemiehet näitä vikakoodikäännöksiä värkkäävät.
Koodi P0264 tarkoittaa nimittäin sitä, että moottorinohjainyksikkö havaitsee liian suuren jännitteen kakkossylinterin suuttimelta tulevassa johtimessa.
(Suutin on kytketty siten, että virran ollessa päällä suuttimelle menee toista piuhaa 12 V, toinen piuha maadoittuu ajoittain moottorinohjausyksikön kautta, jolloin suutin aukeaa.)
Käytännössä koodi P0264 tarkoittaa siis sitä, että joko suuttimelta ohjainyksikköön menevä johdin on oikosulussa johonkin jännitelähteeseen tai suuttimen sisällä on jännitevuoto suuttimen napojen "yli".
Ihan käy sääliksi asentajia, jotka yrittävät näiden "suomennosten" kanssa selvitä autojen vioista.
terveisin
SvS
Sdelano v SSSR
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!