Nyt olen taas revinnyt Ladasta kannen irti kun se puski vettä palotilaan. Yllättäen taas nelosen pytty apparinpuoleisesta takakulmasta saanut vesisuihkua. Kansipahvi oli istuttanut itsensä todella hyvin kiinni kanteen joten se ei tullut oikeen ehjänä irti, niin siitä on vaikea sanoa missä kunnossa se oli. Monta sataa kilometriä se ei ehtinyt pelata.
MUTTA, nyt huomasin että lohkossa, juuri siitä kohtaa mistä kansipahvi meni myös ensimmäistä kertaa, on pientä röpeliä. Ei sitä paljon ole mutta kyllä sen kynnellä tuntee kun vetää sormen siitä yli, pientä kuoppaa.
Joten mitä tehdä sen suhteen? Kannen vien tänään koneistamolle jotta tarkistavat että on vielä suora, ja jos ei ole niin saavat vetää suoraksi. Samalla pyydän että he tarkistavat että ei ole kansi halki. Ajattelin myös ottaa kuvan lohkosta ja näyttää sitä koneistamolla ja kysyä että mitä heidän mielestä pitäisi tehdä.
Mahtaisikö riittää jos siihen kohtaan vain laittaa jonkin sorttista tiivistemassaa, tai kemiaalista metallia. Vai pitääkö oikein repiä koko kone pois ja viedä lohko myös tasohiottavaksi
