1500 turbo

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
lada1500 turbo

1500 turbo

Viesti Kirjoittaja lada1500 turbo »

joo eli nyt on ladaan hommattu venäjältä laakerit,männänrenkaat,kaikki uudet tiivisteet,venttiiliohjurit,venttiilit ja muuta pientä.kone nostettu pois keulalta ja laatikko.vaiheloota vaihtuu 4 lovisee,koska 5 lovises ei pysy 4 päällä.kone on nyt levällään autotallissa ja osat maalattuna.tänään tein välijäähdyttimelle tilaa keulaan ja ja jäi vielä joitain millejä tilaaki vain syyläri on orggis paikalla.kannattaako turbolle ottaa öljynkierto ryöstölaipalla vai haaroittaa öljynpaine anturilta?mitä kaasarii suosittelisitte paineistettavaks,aattelin ite vaakaimu tuplaa jos jollain ois tarjolla nii voisin ostaakkii ei tarvii olla paineistettu.yritän saada kuvia pian.
hooligan

Re: 1500 turbo

Viesti Kirjoittaja hooligan »

Volvon strömpperi on paras.. :D
Avatar
Mazak-
Viestit: 275
Liittynyt: 2.8.2010 14:09

Re: 1500 turbo

Viesti Kirjoittaja Mazak- »

Ota öljynkierto öljynpaineanturilta, ryöstölaipallahan ei saa puhdasta öljyä.

Weber DGV on ittellä paineistettuna. Noita saa viidelläkympillä ja korjaus-sarja ja paineistus osat ei paljon tee vielä päälle.
21013 1500 16v Turbo rojekti
lada1500 turbo

Re: 1500 turbo

Viesti Kirjoittaja lada1500 turbo »

no voi sonta ku mul oli itellä weber dgav mut möin sen pois ku en tienny et sitä voi paineistaa.
oisko siihe käyny joku datin sarja
Vastaa Viestiin