uusi110..

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
jasu35

uusi110..

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Tänään pääsin kokeilemaan vasta ensimmäisen kerran ihan uutta lada 110HB 16v:tä,sehän tuntui varsin hyvältä ja kehittyneeltä jopa samaraan verrattuna. :D Kaksi vuotta olen kaverille ladaa tuputtanut ja nyt se meni ja osti sitten ihan uuden,ja vielä pienen suostuttelun jälkeen liittyi jopa meidän suureen ladakerhoomme. :lol: :lol: :lol:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Lada-Jussi

jes

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

onnittelut kaverille hyvästä hankinnasta...
jos tarkkoja ollaan en minäkään ole vielä tollaista ajanut, olen ajanut vain 8-venttiilistä sedania ja 16-venttiilistä farmaria ja vielä Euro-2 normisia.... olen kyllä yrittänyt pakottaa yhtä työkaveria koeajamaan uutta Ladaa josko sit tulis itekin kokeiltua.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
pena

järkevä

Viesti Kirjoittaja pena »

Noin järkevästä kaverista kyllä mielellään kertoo ja mielellään lukeekin.

Mahtavat onnittelut ja menestyksen toivotuksen peräti kahdesti loistavan valinnan (auto ja kerho) tehneelle uudelle ladailijalle!
Lada - liikkumisväline ja osa elämänkatsomusta. - Se keltainen nappisilmä oli autojen auto...
Vastaa Viestiin