Päivää arvon raadille.
Haulla jo jotain löysinkin, varmistusta kaipailen..
Viat
1. Tällä hetkellä huono käynnistyvyys niin kylmänä ja lämpimänä. Samaan oireeseen kuuluu tyhjäkäynnin puute, hieman kun kaasua tarjoaa niin käy "sievästi" ja lähtee myös nätisti käyntiin. Antaa vikakoodin p0340 joka on tiedossa, kysymys kuuluukin..aiheuttaako kenties tämä edellä mainitut oireet?
2. Lämppärin puhallin, mallia automaattitoiminnolla varustetussa ei toimi 2-nopeus, ykkönen ja kolmonen kyllä, automaatillakin tohottaa.
3. Tupakinsytytin ei toimi, kyllä sulake on tarkistettu. Sytyttimen pohja lämpeää joten jotain sinne tulee...jännitteen mittaus tuottaa käytännössä alle voltin ja maadoitus on kunnossa.
Kiitän jo etukäteen viisaampia.
110 -03, 1,5 8v parit viat
Re: 110 -03, 1,5 8v parit viat
Nokka-akselin asennontunnistimia tuntuu 8 venttiilisissä menevän rikki aika usein.Olen itsekin joutunut vaihtamaan useamman kappaleen.Suora kosketus kuumaan öljyyn ei ole kestävyyden kannalta hyvä.
16 venttiilisessä asia on hoidettu paremmin,ja anturitkin kestävät pidempään.
Kannattaa vaihtaa tunnistin,vaikuttaa käyntiin.
Lämppärin vika vaikuttaisi huonolta kosketukselta johtoliitoksessa tai etuvastuksen vialta.
Tupakinsytytinrasia kannattaa vaihtaa parempaan lyhyempään malliin.
16 venttiilisessä asia on hoidettu paremmin,ja anturitkin kestävät pidempään.
Kannattaa vaihtaa tunnistin,vaikuttaa käyntiin.
Lämppärin vika vaikuttaisi huonolta kosketukselta johtoliitoksessa tai etuvastuksen vialta.
Tupakinsytytinrasia kannattaa vaihtaa parempaan lyhyempään malliin.
Samara 1.5 -03
Suzuki SX4 -13
Suzuki SX4 -13
Re: 110 -03, 1,5 8v parit viat
Pitänee metsästää...eli jos joltain löytyy edulliseti oulun lähistöltä nokka-akselinasentotunnistin, yv:llä tavoittaa
Kokeilen käydä läpi noi puhaltimen johdot, esivastuksen käytin nyrkissä..ei havaittavaa vikaa, mut ei poissuljettua että rikki. Kuvittelisin vaan että toimii kun kuitenkin ykkösnopeus pelaa..
Onko kokemuksia miten toi sytkäri on kiinni?
Kokeilen käydä läpi noi puhaltimen johdot, esivastuksen käytin nyrkissä..ei havaittavaa vikaa, mut ei poissuljettua että rikki. Kuvittelisin vaan että toimii kun kuitenkin ykkösnopeus pelaa..
Onko kokemuksia miten toi sytkäri on kiinni?
Re: 110 -03, 1,5 8v parit viat
Ota säädinpaneeli irti ja avaa se. Löydät todennäköisesti palaneen piirilevyn pätkän. Tinaa kiinni vaikka hyppylangalla. Pärjäät siihen asti kunnes saat ostettua uuden. Korjaus on vain väliaikainen, suosittelen uuden ostamista. Vaikka Nekla Partista.tokor kirjoitti:
2. Lämppärin puhallin, mallia automaattitoiminnolla varustetussa ei toimi 2-nopeus, ykkönen ja kolmonen kyllä, automaatillakin tohottaa.
On. Itse irroitin keskikonsolin ilmakanavan http://translate.google.fi/translate?hl ... md%3Dimvns. Automerkkien listasta loppupuolella on Lada. Se auki ja sieltä 110 ja kohta 17,29. Kuvia klikkaamalla saat ne suuremmiksi.tokor kirjoitti:
Onko kokemuksia miten toi sytkäri on kiinni?
Re: 110 -03, 1,5 8v parit viat
Puhallin korjattu, vika oli juurikin toi, kiitokset vinkistä!KSE 1995 kirjoitti:Ota säädinpaneeli irti ja avaa se. Löydät todennäköisesti palaneen piirilevyn pätkän. Tinaa kiinni vaikka hyppylangalla. Pärjäät siihen asti kunnes saat ostettua uuden. Korjaus on vain väliaikainen, suosittelen uuden ostamista. Vaikka Nekla Partista.tokor kirjoitti:
2. Lämppärin puhallin, mallia automaattitoiminnolla varustetussa ei toimi 2-nopeus, ykkönen ja kolmonen kyllä, automaatillakin tohottaa.
On. Itse irroitin keskikonsolin ilmakanavan http://translate.google.fi/translate?hl ... md%3Dimvns. Automerkkien listasta loppupuolella on Lada. Se auki ja sieltä 110 ja kohta 17,29. Kuvia klikkaamalla saat ne suuremmiksi.tokor kirjoitti:
Onko kokemuksia miten toi sytkäri on kiinni?
Tutkittuani aikani tupakinsytyttäjää ja seurattuani johtoja niin sulakerasialta ei lähde virtaa tuonne. Onkos muilla vastaavia kokemuksia ja miten olette mahdollisesti ratkaissut asian?
Re: 110 -03, 1,5 8v parit viat
Kannattaa varmaankin katsoa antamani linkin muita vaihtoehtoja. Google-kääntäjällä saa selvän tekstistä.tokor kirjoitti:Tutkittuani aikani tupakinsytyttäjää ja seurattuani johtoja niin sulakerasialta ei lähde virtaa tuonne. Onkos muilla vastaavia kokemuksia ja miten olette mahdollisesti ratkaissut asian?