Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Ostin vähän ajetun 110:n. Tänään sitten töistä kotiin ajellessa molemmat etusatulat ryyty kiinni. Mainiot custom pölykapselit synty samatien.
Muutama tippa CRC:tä sai sylinterit liikkumaan taas. Mukava oli laitella jarruja, kun ei edes satanut. Kotiparkkiin ajettua kuskinpuoleinen etuikkuna ei enään noussut ylös. Onneksi on kokemusta syntynyt jo Samaran kanssa. Nyt vaan uusia haasteita kohti.
Hohhoijaa, tosi masentavaa kuulla tommosta, kun 110 ois niiiiiiiiiiiiiiiin sopiva auto vaikka itellekin, kuhan tästä rikastun hiukan. Ei kuitenkaan nappaa tapella tommosten kanssa. Mun kantikkaassa (-94, 61000 ajettu) on ollu vähemmän vikoja.
jos haluaa uuden ladan. laittaa sen hinnan vanhaan lasarettiin.
tekee vanhaan takapotkuun konerempan, peltityöt, alustan hilut, sisustuksen ja maalauttaa... saa uutta vastaavan vehkeen joka vielä kaiken lisäks toimii.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Misha kirjoitti:Hohhoijaa, tosi masentavaa kuulla tommosta, kun 110 ois niiiiiiiiiiiiiiiin sopiva auto vaikka itellekin, kuhan tästä rikastun hiukan. Ei kuitenkaan nappaa tapella tommosten kanssa. Mun kantikkaassa (-94, 61000 ajettu) on ollu vähemmän vikoja.
Vasta 61000. Sullahan pitäis olla vielä paljon ongelmattomia kilometrejä edessä. Ja olen ollut huomaavinani, että sulla on tuo axteekkikin hanskassa.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone