110:n 8v ja 16v sähköjen erot

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
Vastaa Viestiin
Avatar
kappa12
Viestit: 346
Liittynyt: 27.6.2008 13:33
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

110:n 8v ja 16v sähköjen erot

Viesti Kirjoittaja kappa12 »

Elikkä onko nois sähköis paljonkin eroa...?

Ajatuksena siis nappikseen sovittaa 16v kone, kaverilla on 111 8v lada josta sais purkaa sähköt... Ja käykö tuo 8v moottorinohjausboksi tuohon 16V koneeseen...?
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: 110:n 8v ja 16v sähköjen erot

Viesti Kirjoittaja START »

no jos ihan vaan arvaillaan niin epäilen vahvasti ton moottorin ohjaimen sopivuutta ja eroaahan noitten koneiden anturoinnitkin kai jotenkin että ne sähköt on vähän niin ja näin. varmaan moottorin johtosarja enimmäkseen mielessä?
mulla itse asiassa on ylimääränen boksi ja johtosarjakin, mutta siitä puuttuu kampuran ja nokan asentoantureiden liittimet
mut eikös säädettävä ohjain olis nykyaikaa (megaa kehiin)
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
kappa12
Viestit: 346
Liittynyt: 27.6.2008 13:33
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Re: 110:n 8v ja 16v sähköjen erot

Viesti Kirjoittaja kappa12 »

START kirjoitti:mut eikös säädettävä ohjain olis nykyaikaa (megaa kehiin)
Juu, sellainen sinne olis tuloskin, jossain vaihees... Mietiskeltiin vain että olisko tuosta mitään hyödynnettävää... Ja juurikin moottorin johtosarjaa mietittiin...
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: 110:n 8v ja 16v sähköjen erot

Viesti Kirjoittaja START »

niin ei kai niin pientä hommaa olekkaan ettei sitä pariin kolmeen kertaan joudu tekemään :shock:
kun niitä sähköjä kuitenkin joutuu tekemään uusiks niin samalla vaivalla yhen mekankin jo rakentaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Vastaa Viestiin