Ajatelmia egoista
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Ajatelmia egoista
Katselin äsken kymppiuutisista pätkän stadin kokoontumisesta.
Tuli mieleen, että kuinkakohan moni bemari-, mersu- tms.- mies/nainen menisi omalla autollaan esiintymään samalla asenteella ja periaatteella valtakunnalliseen kanavaan. Riittäisikö ego siihen. Uskon että monellakaan ei riitä. Syyllistyn kaiketi pahaan asenteellisuuteen väittämällä näin, mutta ruoskikaa pois. Osittain uhoamiseen ja egon kasvattamiseen hankittu auto ei toimi hauskanpitämisen ja pelleilemisen välineenä, sitä ei minäkuva kestä. Nyt voitte lyödä minulta jo pään irti.
Luin taannoin muistaakseni Moottori-lehdestä tutkimuksen jossa mitattiin muunmuassa sitä, kuinka paljon muiden mielipiteet omasta autosta vaikuttavat. Kärjessä olivat ainakin bemarin omistajat. Oli siellä kärjessä muitakin näitä ison rahan-autojen omistajia. Ladaa ei tyypillisesti koko tutkimuksessa ollut, hännähuipulla taisivat olla Skodan omistajat.
Eli en tätä....auto pienen "miehen" suurentaja....- ajatusta hatusta temmannut.
Näin ajatellen kohti ensi viikkoa....
Tuli mieleen, että kuinkakohan moni bemari-, mersu- tms.- mies/nainen menisi omalla autollaan esiintymään samalla asenteella ja periaatteella valtakunnalliseen kanavaan. Riittäisikö ego siihen. Uskon että monellakaan ei riitä. Syyllistyn kaiketi pahaan asenteellisuuteen väittämällä näin, mutta ruoskikaa pois. Osittain uhoamiseen ja egon kasvattamiseen hankittu auto ei toimi hauskanpitämisen ja pelleilemisen välineenä, sitä ei minäkuva kestä. Nyt voitte lyödä minulta jo pään irti.
Luin taannoin muistaakseni Moottori-lehdestä tutkimuksen jossa mitattiin muunmuassa sitä, kuinka paljon muiden mielipiteet omasta autosta vaikuttavat. Kärjessä olivat ainakin bemarin omistajat. Oli siellä kärjessä muitakin näitä ison rahan-autojen omistajia. Ladaa ei tyypillisesti koko tutkimuksessa ollut, hännähuipulla taisivat olla Skodan omistajat.
Eli en tätä....auto pienen "miehen" suurentaja....- ajatusta hatusta temmannut.
Näin ajatellen kohti ensi viikkoa....
-
Huonon itsetunnon kohentajia on monenlaisia; joillekin sellaisia ovat kulkuvälineet. Touhu näissä piireissä on oikeasti vakavalla pohjalla ja autoilu on vakavasti otettava asia.
Lada Kerho on onnistunut levittämään hieman ei niin vakavasti otettavaa sanomaansa melko onnistuneesti. Autokerho perinteisimmillään voi olla melko "tylsä" kokemus. Kerhollamme on noin 1000 jäsentä, joten asia on ilmeisesti jonkun verran herättänyt mielenkiintoa.
Toki kerhossamme on ja on ollut lisääntymässä kiinnostus perinteiseen autokerhotoimintaan; mielestäni nämä "suuntaukset" eivät kuitenkaan ole toisiaan poissulkevia.
Elämä on täynnä "täytyy" juttuja; on käytävä töissä, vessassa, pankissa, verottajalla, nukkumassa ja lopulta kuoltava. Pidetään hauskaa muiden kustannuksella, kun he ottavat elämän liian vakavasti
huh huh, tuli ihan hiki ajatuksista
Lada Kerho on onnistunut levittämään hieman ei niin vakavasti otettavaa sanomaansa melko onnistuneesti. Autokerho perinteisimmillään voi olla melko "tylsä" kokemus. Kerhollamme on noin 1000 jäsentä, joten asia on ilmeisesti jonkun verran herättänyt mielenkiintoa.
Toki kerhossamme on ja on ollut lisääntymässä kiinnostus perinteiseen autokerhotoimintaan; mielestäni nämä "suuntaukset" eivät kuitenkaan ole toisiaan poissulkevia.
Elämä on täynnä "täytyy" juttuja; on käytävä töissä, vessassa, pankissa, verottajalla, nukkumassa ja lopulta kuoltava. Pidetään hauskaa muiden kustannuksella, kun he ottavat elämän liian vakavasti

huh huh, tuli ihan hiki ajatuksista
430 000 km Ladailua tuota autoilua jalointa
Mulla olis vielä liikeidea siihen automuseoiden tylsyyteen, niissä kun saa vain katsella köyden takaa. Berliinissä on aviisimme mukaan avattu kaivinkonepuisto, jossa jokainen saa itse kokeilla vehkeitä, ja menestys on taattu. Ja nyt se ehdotus.
Voisko Lada-Jussi tai joku muu laittaa takapihansa (olen ymmärtänyt että autoja piisaa) eteen kilven Lada-puisto, rakentaa viereen pienen hallin ja perustaa Lada-Jussin halli- ja konsulttipalvelut ky:n. Ja sitten vaan rahastamaan omien (niin!) ja vieraiden ladojen korjaajia ja räplääjiä. Suomessa on kohta kauhea määrä työeläkeläisiä, jotka ei tiedä aamulla mihin ryhtyisivät, ja tällainen räplääminen olisi varmaan monen listalla aika korkealla. Moni ei itse ja yksin kuitenkaan osaa. Ja sitten vaan naistenlehtiin ilmoituksia, niin akat ostavat lahjakortteja kun saavat miehensä pois nurkista marisemasta.
Ideassa on kehittämisenkin varaa: muutama puisto samalle nurkalle jne.
Voisko Lada-Jussi tai joku muu laittaa takapihansa (olen ymmärtänyt että autoja piisaa) eteen kilven Lada-puisto, rakentaa viereen pienen hallin ja perustaa Lada-Jussin halli- ja konsulttipalvelut ky:n. Ja sitten vaan rahastamaan omien (niin!) ja vieraiden ladojen korjaajia ja räplääjiä. Suomessa on kohta kauhea määrä työeläkeläisiä, jotka ei tiedä aamulla mihin ryhtyisivät, ja tällainen räplääminen olisi varmaan monen listalla aika korkealla. Moni ei itse ja yksin kuitenkaan osaa. Ja sitten vaan naistenlehtiin ilmoituksia, niin akat ostavat lahjakortteja kun saavat miehensä pois nurkista marisemasta.
- Lada-Jussi
ööh
olen kyllä hieman huolissani kun katsoin tapahtumasta otettuja kuvia, hyvin harvaan kuvaan oli päässyt orkkisklassikot kuten se huippukuntoinen harvinainen Lada 1600 (2106), mutta monenlaisia raiskattuja raatoja oli kyllä päässyt useisiin kuviin. Medialle tämän suuntainen kuvaaminen on ihan tarkoituksen mukaistakin, maikkarin pätkistä on turha odottaakaan löytävän mitään mobiili-Ladaa
antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta ehkä vähän yksipuolista kuvaa tulee ladailusta, toisaalta normaali autoharrastus ei kai mediaa houkuttelisikaan niin paljoa, tv:ssä ja lehdissä pitää olla jotain jolle saa nauraa.
mun ihan piloille raiskattua Samaraa ei kuitenkaan näkyny maikkarin jutussakaan

mun ihan piloille raiskattua Samaraa ei kuitenkaan näkyny maikkarin jutussakaan

- Lada-Jussi
talkoiden myötä farmi onkin jo vähän muistuttanut tällaista työleiriä (ehkä vähän liian raju ilmaisu, mutta kuka sen mitenkin ottaa), unelma olisikin sellainen Lada puisto, mutta on siinä yhdelle ihmiselle vääntämistä ja rahoittamista. Ehkä Lada Farmi pitäisikin yhtiöittää....leivonen kirjoitti:Mulla olis vielä liikeidea siihen automuseoiden tylsyyteen, niissä kun saa vain katsella köyden takaa. Berliinissä on aviisimme mukaan avattu kaivinkonepuisto, jossa jokainen saa itse kokeilla vehkeitä, ja menestys on taattu. Ja nyt se ehdotus.

-
Alku vuonna 1997: pääuutislähetykset ja ajankohtainen kakkonen; juuri katselin tuon vuoden äänityksiä; kympin uutisten kevennys oli enää jälkilämmittelyäBoris kirjoitti:
Nyt kun ollaan päästy Maikkarin kevennykseen, niin mikähän olisi seuraava (viisivuotis)tavoite?

430 000 km Ladailua tuota autoilua jalointa
Olen siis jäänyt paljosta paitsi. Anteeksi sivistymättömyyteni.
Koska julkisuuden suhteen taantumus on ilmeisesti iskenyt ennen niin suureen ja mahtavaan kerhoomme, olisiko nyt paikallaan iskeä valtakunnan merkittäviin medioihin presidentti Putinin osoittamalla mallilla?
Eli aloittakaamme maanlaajuinen propaganda- ja mielipiteenmuokkauskampanja Lada-merkkisen autoilun puolesta!
Koska julkisuuden suhteen taantumus on ilmeisesti iskenyt ennen niin suureen ja mahtavaan kerhoomme, olisiko nyt paikallaan iskeä valtakunnan merkittäviin medioihin presidentti Putinin osoittamalla mallilla?
Eli aloittakaamme maanlaajuinen propaganda- ja mielipiteenmuokkauskampanja Lada-merkkisen autoilun puolesta!
Re: Ajatelmia egoista
Pitäisikö suht uuteen ja kalliiseen, vaikka bemariin alkaa liimailemaan karvapäällystettä ja alkaa ajamaan sillä pellolla rallia? Hauskaahan toi varmasti olisi, mutta järki sanoo ettei kannataKaatamon3 kirjoitti:Osittain uhoamiseen ja egon kasvattamiseen hankittu auto ei toimi hauskanpitämisen ja pelleilemisen välineenä, sitä ei minäkuva kestä. Nyt voitte lyödä minulta jo pään irti.

Leivonen kirjoitti:Voisko Lada-Jussi tai joku muu laittaa takapihansa (olen ymmärtänyt että autoja piisaa) eteen kilven Lada-puisto, rakentaa viereen pienen hallin ja perustaa Lada-Jussin halli- ja konsulttipalvelut ky:n. Ja sitten vaan rahastamaan omien (niin!) ja vieraiden ladojen korjaajia ja räplääjiä.
Olen ollut huomaavinani, että Jussin Lada-Farmille on kaikki halukkaat Ladailijat olleet tervetulleita. Ketään ei nähdäkseni ole kielletty paikalle tulemasta. Vaikka pääasiassa siellä on huseeranneet muutamat vakiotyypit.
Olen ollut huomaavinani, että Jussin Lada-Farmille on kaikki halukkaat Ladailijat olleet tervetulleita. Ketään ei nähdäkseni ole kielletty paikalle tulemasta. Vaikka pääasiassa siellä on huseeranneet muutamat vakiotyypit.

- veli alexei
- Moderaattori
Noh noh.Riffa kirjoitti:Leivonen kirjoitti:Voisko Lada-Jussi tai joku muu laittaa takapihansa (olen ymmärtänyt että autoja piisaa) eteen kilven Lada-puisto, rakentaa viereen pienen hallin ja perustaa Lada-Jussin halli- ja konsulttipalvelut ky:n. Ja sitten vaan rahastamaan omien (niin!) ja vieraiden ladojen korjaajia ja räplääjiä.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- veli alexei
- Moderaattori
- Lada-Jussi
jees
alkaahan tää farmi homma aika paljon vaikuttaa tuollaiselta puuhamaalta, kun vaan itse jaksaisi aina isännöidä.... mut tarvii vähän nukkuakin