Nämä tuunausohjelmat tuntuvat olevan nyt nousussa. Briteissä on Dealer Wheelers, Jenkeissä Yllätystuunaajat ja Fast and loud. Joissakin on dollarin ja punnankuvat silmissä kun lasketaan paljonko voittoa saa kun kunnostaa huonokuntoisen vehkeen ja myy sen sitten. Eniten olen seurannus Dealer Wheelersiä. Jos kaasutin, vaihteisto tai penkit ovat huonot, tilataan vain uudet. Pajassa on käytössä tosi hienot laitteet ja alihankkijoita käytetään surutta. Voittoa laskettaessa ei työpanokselle lasketa mitään hintaa.
Nuo viiden päivän projektit eivät myöskään vakuuta. Aikataulussa on pysyttävä ja illalla kun maalataan, aamulla on jo ajossa.
Joskus olisi jännää nähdä oikea entisöintiprojekti. Siinä vain kuvaaja saattaisi sitoutua melko pitkäksi aikaa kun tuommoinen projekti saattaa helposti kestää vuosia.
Latela
Re: Latela
Moi,
Katselin jo kolme jaksoa mobiilin kautta. Latelassa työn jälki voi olla joskus vähän rosoista, juodaan olutta autoja rakennettaessa, ja välillä ryypätäänkin vaikka pitäisi olla tallilla. Jotenkin koukuttava sarja. Ford P10 on aika erikoisen näköinen avolava. Tyylikkäämpi mitä tämän päivän autot. Aikanaanhan se oli muistaakseni tosi kallis muihin kilpailijoihin verrattuna. Niitä ei täällä kai myyty hirveästi. Liikenteessä näkyi ainakin harvoin. Mutta ei sitä kai pitäisi madalluttaa, ainakaan niin paljon mitä nyt tekevät.
Katselin jo kolme jaksoa mobiilin kautta. Latelassa työn jälki voi olla joskus vähän rosoista, juodaan olutta autoja rakennettaessa, ja välillä ryypätäänkin vaikka pitäisi olla tallilla. Jotenkin koukuttava sarja. Ford P10 on aika erikoisen näköinen avolava. Tyylikkäämpi mitä tämän päivän autot. Aikanaanhan se oli muistaakseni tosi kallis muihin kilpailijoihin verrattuna. Niitä ei täällä kai myyty hirveästi. Liikenteessä näkyi ainakin harvoin. Mutta ei sitä kai pitäisi madalluttaa, ainakaan niin paljon mitä nyt tekevät.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Latela
P100:nen olis juu hieno, ja ne ääliöt raiskaavat sen täysi!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: Latela
Moi,
Joo P100 se onkin. Sehän on siitä erikoinen auto että siinä on lehtisjouset ja oikea runko kuin jossain kuorma-autoissa. Jos haluaa kunnostaa takapäätä niin vaan lava irti ja kaikki on näkyvillä.
Joo P100 se onkin. Sehän on siitä erikoinen auto että siinä on lehtisjouset ja oikea runko kuin jossain kuorma-autoissa. Jos haluaa kunnostaa takapäätä niin vaan lava irti ja kaikki on näkyvillä.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Latela
Olen jokusen kerran nähnyt tuon pieperi-fordin kurvailevan mansessa.
Tuning ei kai voi olla epäonnistunut jos..
Tuning ei kai voi olla epäonnistunut jos..
Re: Latela
Eipä tuohon ole oikein vakiintunutta sanontaa.
Tyyliin viritys on onnistunut jos vääntömomentti ei laske alkuperäisestä.
Tyyliin viritys on onnistunut jos vääntömomentti ei laske alkuperäisestä.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Latela
niin kai se menee tuuningissakin että se on onnistunut jos ulkonäkö ei ole oleellisesti huonontunut. aika harvoin tulee kovin onnistuneita siis vastaan
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti