Kävipä sitten näinkin

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Vanja-eno
Viesti:

Kävipä sitten näinkin

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Alkaa tuota ikääkin olemaan, niin kaiken maailman unhohduksiakin sattuu.

Kävin tuossa tänään päivällä Keravan Shellillä tankkaamassa takatuuppari Skoodani. Olin päättänyt myös pestä autoni samaisella asemalla. Noh, tankattua tankin lähes piripintaan, ajelin Sokotan pesukoneeseen. Pesu meni ok ja peruuttelin pois. Kuivaillessani oven alareunoja tuli asemalla töissä oleva kaverini siihen lausuen:

- Pesit sitten bensatankinkin sisältä päin... saattais olla hyvä idea ostaa vähän jäänestoa...

Katsoin tankinreikää, josta puuttui korkki :!: :shock:

Onneksi olin täyttänyt tankin täyteen saakka, ettei sinne paljoa vettä mahdukaan. No, ostin jääneston jota lorautin koko litran tankkiin, laitoin korkin huolellisesti paikalle ja ajoin pois. Toistaiseksi ei ole pahemmin yskinyt :lol:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Kai se ny vähä vettäki sietää. ;) Ei taida Skodassa olla lukittava korkki?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

seuraavat mokat on tullut tehtyä.
-tankatessa laitoin korkin katon päälle,minkä sinne unohdin.Tietysti se meni hukkaan.Toyota Tercel
-takalukitsin auton ja avaimet sisällä!Ford Taunus
-lisäsin öljyä moottoriin ja unohdin täyttöaukon korkin moottoritilaan.Fiat 128.
-unohdin kiristää pyörän pultit.Wartburg Tourist
-hukkasin auton kauppakeskuksen parkkihalliin.Fiat Regata
-unohdin katsastaa auton ajoissa.Lada Samara-ajokielto :roll:
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mä ajelin hyvän matkaa Tampereen keskustassa sivuovi auki :oops:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Jaska HKI kirjoitti: -hukkasin auton kauppakeskuksen parkkihalliin.Fiat Regata
Kaverin kanssa hukattiin intin 9000 turbo saabbi hesassa itäkeskukseen. Tunnin verran tallusteltiin ympäri parkkihallia. Onneks ei ollut kiire :P
Vauhdin tae - alamäki
Martigan
Viesti:

mokia

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Ihmettelin kesällä, että mikä ihme täällä Samarassa tuulee, vaikka joka ikkuna on kiinni, kunnes huomasin takaluukun olevan apposen auki.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Vanja-eno
Viesti:

veli alexei kirjoitti:Kai se ny vähä vettäki sietää. ;) Ei taida Skodassa olla lukittava korkki?
Hyvin näyttää sietävän vettä... ja liuotinpesuainetta... ja kuumavahaa :lol: Ja on siinä lukittava korkkikin, tosin lukko on vaan paskana
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 13.10.2004 3:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

No ei siitä lukollisesta toimivasta korkista olisikaan kuin haittaa. Jos joku todella haluaa puolittaa Ladan arvon, eli pölliä bensat, niin suurin harmi tulee kun hajottavat sen lukollisen korkin joka maksaa maltaita.

Tosin jos on tyhmiä varkaita niin voivat hajoittaa sen toimimattomankin lukollisen korkin.

Ja oli muuten bensa tänään arvossaan. Eilisen tankkauksen arvo oli noussut 0.076snt/l ja tankkaussijoituksen arvon nousu oli 1,52 eur. Bensa maksoi tänään 1,244eur/l.
Jammu

Viesti Kirjoittaja Jammu »

Ei se takatuuppariskoda niin arka vedelle ole, koska siinä on vedeneroitin bensajärjestelmässä. Sitä on kutsuttu myös mudaneroittimeksi yhdessä kirjassa, mutta saa olla aika alkeelliset tankkausolosuhteet jotta tankkiin mutaa tulisi !
Vanja-eno
Viesti:

Aivan, ja tuosta tulikin mieleen, että täytyykin puhdistaa Sokotasta sakkakuppi ja kaasarin filsu...
Hrungnir

Viesti Kirjoittaja Hrungnir »

Uusi takakontin lukko ja kontti kiinni. vastakappale irti. luukku ei enään auennut. :D
Tappari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tappari »

Nonnis kirjoitti:Mä ajelin hyvän matkaa Tampereen keskustassa sivuovi auki :oops:

Aika paha varsinkin jos se oli apposen selällään ja olit vielä selvinpäinkin. :shock:

Itse ajelin kaupasta kotiin noin kymmenen kilometrin matkan ja ihmettelin, kun jengi heilutteli, varsinkin liikennevaloissa. Kotona sitten huomasin, että katon päällä oli sixpack Karhua. Olin onneksi ajanut tasaisesti. Muuten olisi pitänyt lähteä hakemaan saunakaljoja uudelleen. :evil: ...ja olisi tullut lommo takaluukkuun jos se olisi tippunut taaksepäin.
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Olit kumminkin ostanut sen packin, eikä se ollut ilmestynyt siihen jonkun muun lahjoittamana?

Se vasta olisikin jotain jos oman auton katolta löytäisi tavaroita, joita sinne ei itse ole laittanut. Esim. olutta olisi aina kiva löytää, mieluiten Karhua.
Tappari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tappari »

Boris kirjoitti:Olit kumminkin ostanut sen packin, eikä se ollut ilmestynyt siihen jonkun muun lahjoittamana?

Se vasta olisikin jotain jos oman auton katolta löytäisi tavaroita, joita sinne ei itse ole laittanut. Esim. olutta olisi aina kiva löytää, mieluiten Karhua.

Olin sen laittanut katolle siksi aikaa, että saan oven avattua... Se oli siis siellä pidempäänkin. Ihme kun pysyi :roll:
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Oon kuulut joskus jostain, että joku gubbe olisi pudoittanut avaimet bensatankiin, kun avasi korkkia... Täytyy olla aika höperö. :shock:
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Vastaa Viestiin