Lamppujen pyyhkimet nappiksessa

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Hrymngrimnr

Lamppujen pyyhkimet nappiksessa

Viesti Kirjoittaja Hrymngrimnr »

Olen ihmetellyt nappiksen lamppujen pesimien toimintaa. Nestettä kyllä tulee, mutta pyyhkimet eivät liiku, enkä ole pystynyt paikantamaan niiden moottoria. Onko sellaista vai toimiiko ne nesteen paineella? Kyseessä vm.87. Eihän ne nyt välttämättömät ole, mutta olishan se hienoa kun ne liikkuisivat.
Rizhto

Viesti Kirjoittaja Rizhto »

Juu, mulla ihan samat ongelmat. Lisäksi ois kiva tietää mistä niihin sais sulkia.
ladoholisti
miksu

Viesti Kirjoittaja miksu »

nappiksen lamppujen pesimet toimii pissapojanmoottorin avulla. eli pissapojanmoottori työntää sulan eteen ja jousi vetää sulan takas. eli sellanen viritelmä. mulla ois muuten uus lamppujen pesijä sarja
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Mulla noista oli nappiksessa vain riesaa, ja siksi eliminoinkin ne heti pois käytöstä, kun laki sen salli. Hyväthän ne olis, jos toimisivat, mutta mulla niistä oli pelkkää riesaa :cry:
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Kellään muuten ideaa mistä sais kantikkaan lampunpyyhkijänsulkija? Ei oo vielä tullu eteen ja Deltassa taitaa maksaa vähän turhan paljon.

Joku korvaavakin kelpaa vihjeeks.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Misha kirjoitti:Kellään muuten ideaa mistä sais kantikkaan lampunpyyhkijänsulkija? Ei oo vielä tullu eteen ja Deltassa taitaa maksaa vähän turhan paljon.

Joku korvaavakin kelpaa vihjeeks.
Käy ostamassa autotarvikeliikkestä pelkkä sulka ja tee siintä sopivan mittainen. Halpaa, tulee varmasti oikean mittainen, mutta vaatii hieman askartelua.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Vastaa Viestiin