Takalasinlämmittimen sulake

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
aj

Takalasinlämmittimen sulake

Viesti Kirjoittaja aj »

Kuten ohjekirja ja aikaisempi threadikin antaa ymmärtää on takalasinlämmittimelle oma erillinen lasisulake. Onko kenelläkään tietoa missä johdossa se sulake on, missä se fyysisesti sijaitsee ja mitä tarvitsee tehdä/irroittaa, jotta sen pystyy vaihtamaan?
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Tuo oliskin aika kiva tietää. Itsekin tuota tänään etsiskelin. Enkä löytäny.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Jos kysymyksessä on nappis, niin löytynee sulakerasian lähettyviltä. On sellainen musta mötikkä piuhassa.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Joo, siellä se ainakin minun nappiksissa oli.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Mä en muuta mustaa mötikköö löytäny ku sulake rasian. :lol: Minkä värisessä johdossa? Ja jonkun 16 ampeerin sulakkeen mä tuolta löysn valkosessa kotelossa että onko tuo nyt sitten se sama...
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

jta kirjoitti:Mä en muuta mustaa mötikköö löytäny ku sulake rasian. :lol: Minkä värisessä johdossa? Ja jonkun 16 ampeerin sulakkeen mä tuolta löysn valkosessa kotelossa että onko tuo nyt sitten se sama...
Johdon väriä en muista, täytyy huomenna tarkistaa. Vastaus kyllä saattaa tulla vasta myöhään yöllä. Mutta oletettavasti puhumme samasta sulakkeesta, mötikän väri vaan on tässä tapauksessa eri.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Enpä päässyt autoon sisälle tarkistamaan johdon väriä. Oli nimittäin mekanismi jäässä, kun keskuslukitus ei nostanutkaan nuppeja ylös. Tietysti lukkopesätkin umpijäässä, ettei edes sitä kautta päässyt avaamaan ovia. Auto seissyt ulkona yli kuukauden ja ennen pakkasia en muistanut rasvata lukkoja.

Muistaakseni johto on väriltään musta, mutta voin olla väärässäkin. Tarkistan ensi viikolla, kun on aikaa "murtautua" autoon.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Joo, mötikkä oli tosiaan musta ainakin minun viimeisimmässä nappiksessa. Johdon väriä minäkään en enää muista, enkä pääse tarkastamaan, kun ei ole enää nappista.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Vastaa Viestiin