Testailut jatkuvat taas vuosien jälkeen. Tänään purkasin ja putsasin kaasuttimen, ja totesin että olin laittanut kohokammion suuttimet väärin päin.
Lisäksi kaasuvivun joku tunnistin-sähköklipu oli huonossa asennossa. En tiedä mitä merkitystä sillä on, mutta nyt sen pitäisi kuitenkin toimia.
Huomasin, että ryypyn vipu oli irronnut, eli ilmeisesti autossa on aiemmin saattanut olla jatkuvasti ryyppy osittain päällä.
Tarkistin kaikkien kalvojen eheyden, ja säädin tyhjäkäynnin ja seoksen 2 kierrosta aukipäin kiinni-asennosta.
Testaillessa auto ei kuitenkaan lähtenyt käyntiin, vaikka kaadoin bensaa suoraan kaasuttimelle. Pientä yskähtelyä tapahtui.
Nyt akku on latauksessa, ja testailut jatkuvat taas huomenna. Ehkä on mahdollista, että puola on sökö? Mitenköhän sen saisi testattua?
