Jarrusatulat Virosta?
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jarrusatulat Virosta?
Onko jollakin kokemusta paljonko maksaisi jarrusatulat Nappikseen tuolta etelänaapurin puolelta tai mahdollisesti Venäjältä?
Tämän lisäksi olisiko joku kerholaisista matkalla kyseisiin paikkoihin lähiaikoina niin, että voisi ko. osat sieltä tuoda?
Suomessa niistä ainakin pyydetään kohtuuttomia hintoja. 156-176 e on ollut tarjoukset tähän mennessä ja pitäis huhtikuussa päästä katsastuksesta läpi.
Joten jos joku on menossa ulkomaille ja tietää satuloiden siellä selvästi vähemmän maksavan ja pystyisi ne vielä Suomeen tuomaan niin loppu oliskin jo ruusuilla tanssimista ja itse olisin ikuisesti kiitollinen :)
Tämän lisäksi olisiko joku kerholaisista matkalla kyseisiin paikkoihin lähiaikoina niin, että voisi ko. osat sieltä tuoda?
Suomessa niistä ainakin pyydetään kohtuuttomia hintoja. 156-176 e on ollut tarjoukset tähän mennessä ja pitäis huhtikuussa päästä katsastuksesta läpi.
Joten jos joku on menossa ulkomaille ja tietää satuloiden siellä selvästi vähemmän maksavan ja pystyisi ne vielä Suomeen tuomaan niin loppu oliskin jo ruusuilla tanssimista ja itse olisin ikuisesti kiitollinen :)
en nappikseen ole satuloita ostanut, samaraan kylläkin tuolta Virosta. Epäilisin hinnan olevan 30-50 euroa/kpl vähän paikastakin riippuen. Onkohan ne yleisesti muuten kalliimpia kuin samaran satulat? En nyt tiedä itsestäni milloin menen todnäk. joulukuussa mutta täällä pyörii myös muita Viron/Venäjän kävijöitä. Venäjällä varmaan on halvemmat kuin Virossa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Joo siis vaihtamisen syy minullakin on se, että on ne tappien korvat lohjenneet ja katsastusmies ei kuulemma tykkää :P Sen lisäksi on vielä toisen puolen sylitereissä jotain häikkää, kun ei aivan joka kerta jarruta toiselta puolelta täydellisesti (aika perseestä näin liukkaalla)..
Samat osathan ne liennee kaikkiin takavetoisiin ja kyllä kiinnostaisi käytetytkin, jos vain ovat ehjät nimenomaan niiden tappien korvakkeiden osalta.
Samat osathan ne liennee kaikkiin takavetoisiin ja kyllä kiinnostaisi käytetytkin, jos vain ovat ehjät nimenomaan niiden tappien korvakkeiden osalta.
- veli alexei
- Moderaattori
Kappas. Tuota korvakkeiden rikkinäisyyttä ei inssi mulla sit vaan huomannut. No meni sit joku vika ees läpi. 

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
-
Ainakin venäjältä saa niin kokonaisia satuloita kuin pelkkiä sylintereitä jotka siis vain vaihdetaan vanhaan runkoon. Molemmilla päästään siis samaan lopputulokseen mutta jälkimmäinen tapa on yli puolet halvempi kuin uusien osto.
Itse asiassa taitaapa olla täysi sarja (4 kpl) noita sylintereitä kotona ja yhdysputket joten siitä ne saa ketä kiinnostaa.
Itse asiassa taitaapa olla täysi sarja (4 kpl) noita sylintereitä kotona ja yhdysputket joten siitä ne saa ketä kiinnostaa.