Ostinpa eurosamaraani Boschin nelikärkitulpat. Edellisillä tavallisilla posheilla tuli ajeltua ainakin 30 000 km.
Auto pelasi vanhoilla tulpilla mielestäni OK. Tyhjäkäynti oli vähän epätasaista.
Uudet nelikärkitulpat sopivat ainakin nelipisteruiskumoottoriin mainiosti. Ensimmäisen kerran on tuntemus mikä ero voi olla tulpilla.
Tyhjäkäynti tasaantui.
Ruuhka-ajossa ryömintänopeudella käynti on tasaisempaa.
Hinta oli 1 € enemmän kuin normaali tulpassa; 4,5 € / kpl. Mielestäni hintaero on pieni saatuun hyötyyn nähden.
Tosin edelliset tulpat olivat myös aika iäkkäät myöskin...
Sytytyskynttilöitä
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
-
- Viestit: 1384
- Liittynyt: 23.9.2003 20:41
- Paikkakunta: Tervakoski / Janakkala
Sytytyskynttilöitä
430 000 km Ladailua tuota autoilua jalointa
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Kyllä näin varmasti onkin, kun seokset on kohdallaan.Vanhoissa volkkareissa, joissa on 3-kärkitulppa, tilanne on käytännössä toinen.Se maailmankuulu Bierburg on vanhemmiten sellainen sätös, että karstainen kone toimii paremmin ihan tavallisella 1-kärkitulpalla.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.