FLKA mikä kerho?
FLKA mikä kerho?
Mikä kerho on FLKA (Finnish Lada killers association)?
Koska on ollut ja onko niillä viä minkäänlaista toimintaa? En ainakaan netistä löytäny viä. Kertokaa jos joku tietäis jotain!
Koska on ollut ja onko niillä viä minkäänlaista toimintaa? En ainakaan netistä löytäny viä. Kertokaa jos joku tietäis jotain!
- Lada-Jussi
jollain kaverillakin oli tuninki projekti asconan takalasissa tollanen tarra, mutta istuskeli kuitenkin kiltisti mun Ladan kyydissä, eikös ne ole niitä musta valoisia tarroja, niitä oli jos minkälaisilla teksteillä.

- Mosse-Aksu
Enpä ole minäkään kuullut että tuommoista kerhoa oikeasti olisi mutta mulla on kahdessa turbotetussa Ladassa ollut tuommoinen tarra. Vapareihin ei kehtaa laittaa kun ne ei hajoo
http://groups.msn.com/LADA/josefstalinl ... hotoID=234

http://groups.msn.com/LADA/josefstalinl ... hotoID=234
- Hellraiser
- Viesti:
Joo, sitä kutsutaan myös liikanimellä "Tielaitos".Mosse-Aksu kirjoitti:Olen kuullut huhua, että jossain tuolla Etelä-Hämeessä ruostutetaan Ladoja kuoliaaksi.
Kaverit kuulemma pimeinä talvi-iltoina levittävät jotain Ladoja sulattavaa ainetta kaduille ja maanteille.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
- Hellraiser
- Viesti:
- Mosse-Aksu
Tuli tästä hirvien nuolukiveä tielle levittävästä firmasta mieleen aivan toinen juttu. Olin pari vuotta sitten Norjassa kesälomalla. Lillehammerin lähellä on paikallinen tielaitosmuseo. Museon pihalla oli ilmeisesti taideteoksena pietty kanttilamppuinen Lada farmari. Se oli siis pietty aivan kokonaan. Ladan vieressä seinällä oli sitten siitä maalattu kuva edestä, takaa, sivuilta ja päältä.Misha kirjoitti:Joo, sitä kutsutaan myös liikanimellä "Tielaitos".Mosse-Aksu kirjoitti:Olen kuullut huhua, että jossain tuolla Etelä-Hämeessä ruostutetaan Ladoja kuoliaaksi.
Kaverit kuulemma pimeinä talvi-iltoina levittävät jotain Ladoja sulattavaa ainetta kaduille ja maanteille.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone