FLKA mikä kerho?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Poliisi

FLKA mikä kerho?

Viesti Kirjoittaja Poliisi »

Mikä kerho on FLKA (Finnish Lada killers association)?
Koska on ollut ja onko niillä viä minkäänlaista toimintaa? En ainakaan netistä löytäny viä. Kertokaa jos joku tietäis jotain!
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

:roll: Eipä semmosta kerhoa ole edes ollut olemassa. Olis semmosta muistikuvaa mul et toi FLKA olis ollut jossain 80 luvun takalasitarrassa oleva huumori juttu.
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

jollain kaverillakin oli tuninki projekti asconan takalasissa tollanen tarra, mutta istuskeli kuitenkin kiltisti mun Ladan kyydissä, eikös ne ole niitä musta valoisia tarroja, niitä oli jos minkälaisilla teksteillä.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Olen kuullut huhua, että jossain tuolla Etelä-Hämeessä ruostutetaan Ladoja kuoliaaksi. :wink:
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
micco

Viesti Kirjoittaja micco »

Enpä ole minäkään kuullut että tuommoista kerhoa oikeasti olisi mutta mulla on kahdessa turbotetussa Ladassa ollut tuommoinen tarra. Vapareihin ei kehtaa laittaa kun ne ei hajoo :P
http://groups.msn.com/LADA/josefstalinl ... hotoID=234
Hellraiser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellraiser »

Jopas on kerho...
MULLE KANS!!!!!
(en minä niitä tapa, huumoria vaan :wink: )
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Entäs tämä FRHA?
Finnish Rost Hiders Association?
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Mosse-Aksu kirjoitti:Olen kuullut huhua, että jossain tuolla Etelä-Hämeessä ruostutetaan Ladoja kuoliaaksi. :wink:
Joo, sitä kutsutaan myös liikanimellä "Tielaitos".

Kaverit kuulemma pimeinä talvi-iltoina levittävät jotain Ladoja sulattavaa ainetta kaduille ja maanteille.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Hellraiser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellraiser »

niin näitä urbaaneja legendoja.
Isät pelottelevat pikkulapsiaan PAHALLA TIELAITOKSELLA joka vaanii mutkan takana hiekka/suola ämpäri kourassa pieniä viattomia lada-suupaloja heheheee :twisted: :evil:
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Kaikesta kurjuudestaan huolimatta Tielaitos muistaa kaikkia, tasapuolisesti. Etelässä tosin suolaa käytetään enemmän, mutta pohjoisessakin sitä käytetään. Eli missään päin Suomea ei jäädä vaille Tielaitoksen huomionosoituksia. :roll:
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Misha kirjoitti:
Mosse-Aksu kirjoitti:Olen kuullut huhua, että jossain tuolla Etelä-Hämeessä ruostutetaan Ladoja kuoliaaksi. :wink:
Joo, sitä kutsutaan myös liikanimellä "Tielaitos".

Kaverit kuulemma pimeinä talvi-iltoina levittävät jotain Ladoja sulattavaa ainetta kaduille ja maanteille.
Tuli tästä hirvien nuolukiveä tielle levittävästä firmasta mieleen aivan toinen juttu. Olin pari vuotta sitten Norjassa kesälomalla. Lillehammerin lähellä on paikallinen tielaitosmuseo. Museon pihalla oli ilmeisesti taideteoksena pietty kanttilamppuinen Lada farmari. Se oli siis pietty aivan kokonaan. Ladan vieressä seinällä oli sitten siitä maalattu kuva edestä, takaa, sivuilta ja päältä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Vastaa Viestiin