Nivalla naimisiin!

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
tolstoi

Nivalla naimisiin!

Viesti Kirjoittaja tolstoi »

Takavetoja, Samaroita ja Satakymppejä on nähty hääautoina, mutta onkohan mun Niva eka Lada-merkkinen maastohääauto? Tulipa ajettua viikonloppuna Kokkolaan ja takas, 1178 km Nivalla. Hienointa oli ehkä kirkon ja jatkojen välissä tapahtunut hääoffailu Kokkolan rantamaastossa. Sinne ajaminen oli epätoivoisesti yritetty estää isoilla kivillä, jotka pysty tietenki kiertämään Nivalla. Hääparille tein takaosastoon love-looshin Nivan takapenkin selkänojasta, Sotkan roskiksesta dyykatusta vaahtomuovista, lastulevystä ja halvasta satiinista. Apparin penkin kun otti pois, niin kulku taakse oli helppoa.

Kuva

Kuva

Niin, ja kulutus vakio-Niva + Weber, Espoo-Kokkola-Espoo 9,8 l/100km, sis. hääoffailut, ei paha mun mielestä!
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?
LENNY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LENNY »

Tossa on tyyliä.Olispa ollu itsellä aikanaan mahdollisuus samaan... Sulhasena :D
Feel the power of...NIVA
SORONÓ Off-Road Team #2

Lennygalleria
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Sorry, et ollut ensimmäinen. Mulla oli siskon häissä Niva siltä varalta, jos olisi luvattu sadetta. Mutta ei tullut sadetta ja päästiin kuivin jaloin jatkopaikalle.
Varmaan olet ensimmäinen, joka pääsi Nivalla ajeluttamaan. :lol:
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
bigbro

Viesti Kirjoittaja bigbro »

Itse ehdotin aikanaan omalle rouvalle Nivaa hääautoksi mutta jostain kumman syystä se ei kelvannu. Lupasin vielä pestäkin sen häiden kunniaksi, mutta siitä huolimatta hääNiva jäi haaveeksi. En kyllä ymmärrä miksei se kelvannut, mun mielestä siinä ois ollu paljon enemmän tyyliä kun jossain tavis-autossa.
Vastaa Viestiin