Jos sais kerran reissullansa nättiä Ladaasi rutistaa

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
sirppi

Jos sais kerran reissullansa nättiä Ladaasi rutistaa

Viesti Kirjoittaja sirppi »

Terve Ladailijat! :oops:
Minäkin himoitsen Ladoja. Niitä on ollut noin kolmisenkymmentä ja tälläkin hetkellä seisoo pihalla 4,mutta ne eivät riitä, vaan janoan lisää...yön pimeinä tunteina hiiviskelen kaupungin kujilla etsien seuraavaa Ladaani.Tiedän sen odottavan minua siellä jossakin "silmät" innosta pyöreinä.Ei ole Ladalle arvokkaampaa loppua,kuin voittaa romurallin suomenmestaruus(hallussani -03,-04)! :lol: Onhan se paljon parempi vaihtoehto,kuin joutua romuttamoon ties minkä Japski hökkerön alistamaksi!Olen Ladoineni napannut kunniaa ja mainetta lukuisat kerrat. Minä ja Lada olemme tunnetusti voittamaton yhdistelmä...paitsi tänä vuonna,kaikki kunnia Karjalan-Tuimalle :?
Jos siis haluat antaa Ladallesi kunniallisen lopun,niin suo sen ottaa mittaa itsestään ja tuntea voima ja kunnia peltisessä kehossaan vielä viimeisen kerran, ennen kuin se haudataan lopullisesti.
Ps.Otan kuoleman kielissä kolisevan Ladasi ilolla vastaan! :roll:
Pps.Irronneita/ehjiä jäseniä kauppaan edullisesti :wink:
Viimeksi muokannut sirppi, 9.12.2005 12:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
orlovi

Viesti Kirjoittaja orlovi »

AHA :roll:
destor

Viesti Kirjoittaja destor »

Koitappa tulla tännepäin halailemaan niin katsotaan kenen ruumiissa on viimeiset kolinat 8) Eivaan, kai noita raatojakin jollain on liikaa ja tässä on hyvä tilaisuus päästä eroon.
erkkimalinen

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Johan oli Pojalla/Tytöllä viesti..pistäkäähän rattilukot paikalle ja hälyt päälle..heh heh hee
Kyllä lähtee..!
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Eikö ton otsikon pitäs olla "Jos sais kerran reissullansa nättiä Ladaa rutistaa"?
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

taitaa Ladat vaan houkutella antamaan pusuja persuksiin. :wink:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
foma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

erkkimalinen kirjoitti:Johan oli Pojalla/Tytöllä viesti..pistäkäähän rattilukot paikalle ja hälyt päälle..heh heh hee
Niin oli, mut onneksi mulla mitään hätä ole kun ajelen Samaralla...
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä ;) , 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
Rizhto

Viesti Kirjoittaja Rizhto »

Haetko Oulusta asti osittain puretun? Kevään puolella vois olla jouten, eikä pihalle saa jättää. Tällä hetkellä vielä ajossa, mutta nappiksen leimattuani otan varaosiksi.
ladoholisti
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

Eihän tässä ole mitään hätää, kun tuo himo kohdistuu kuoleman kielissä oleviin raatoihin.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Tämähän vaikuttaa provokaatiolta.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
lada-lady

Viesti Kirjoittaja lada-lady »

Perskutarallaa jätkä!
Koitas vaan tulla meikä flickan Latuskan kimppuun,niin täältä pesee ja tarvittaes vähän linkoaakin!!! :evil:
Ei vaan...kiva jos jollekin kelpaa käytöstä poistuva matskukin.
Onko puheet mestaruuksista pelkkä läppä.....?
sirppi

Ei ole läppä. Kaksi romurallin suomenmestaruutta on plakkarissa,vuosina 2003 ja 2004 (Ladalla tietysti!).Tänä vuonna ei mennyt oikein putkeen,joten hattutemppu jäi tekemättä :cry:
sinihelmi

Viesti Kirjoittaja sinihelmi »

:lol: onnea vain romuralliin. pidä näppisi irti minun ladastani .kun asut näin lähelläkin
sirppi

Olen lähempänä kuin arvaatkaan joten kannattaa kasella taustapeiliin :twisted:
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

sirppi kirjoitti:Olen lähempänä kuin arvaatkaan joten kannattaa kasella taustapeiliin :twisted:

Jaa ruvetaan sitä oikeen uhoamaan, häh! :twisted: :twisted: No voithan tietysti yrittää tulla hakemaan vaikka mun Ladan. Seurauksista vastaat sitten itse :D
Vastaa Viestiin