lada 2.0

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
hougan

lada 2.0

Viesti Kirjoittaja hougan »

alettiin sitte väsään tollasta leikkikaluu kesäx.
ulkoo kannettii fiatin 2.0TC IE. röpäytettiin käyntiin ja seuraavax pitäis purkaa atomeix....
männät, öljynlauhdutin, suuttimet, turbo, kaasuläpänanturi jne. jne...
remmiahtimexi löyty eaton45.
pakosarja piti tehä itte ku croman sarjalla ois tullu ongelmii vesipumpun ja rootsin kanssa. turb tulee nyt sitte hiukan konepellitä läpi ja eaton sen alle.
kopaxi tulee neliölamppune larsse mikä pitäis noin viikon pääst hakea.
coolerit teettää jne...
kaikki nämä on muuten tarkotus saada kilpien väliin eli leimata.
kuviakin tulee ja jos jostain löytyis ladan kitkalukko kaupan....
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Kiva olisi tuollainen laite, mutta suomessa mahdoton leimata ilman poikkeuslupaa sellaisenaan. Pitäisi kuristaa siihen 100 hevoseen ja esittää teholappu ja todistukset kuristuksista, ahdinta ei voi kovin kummoisilla paineilla käyttää ja paineensäätökin sinetöidään. 2.0 on laillinen ladaan, mutta eri konttoreilla voi tulla hankaluuksia saada vertailumoottoriksi 1.7 jolloin tuo onnistuisi.

Onnea kuitenkin projektiin, tuollaiset ovat kovinkin toivottuja onnistuessaan.
hougan

Viesti Kirjoittaja hougan »

vertailukohde on 1.7 teholapun saa 100hv. muu ei kiinnosta konttorin äijiä.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

kerros miten saat ton 100hepan teholapun kun varmasti on HUOMATTAVASTI enemmän tossa koneessa tehoo kuin toi sata? Miten kuristat?
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
hougan

Viesti Kirjoittaja hougan »

keinoja on monia.
esim. pitääkö kaasun olla pohjassa...
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Eiköhän teholapussa näy kierroksetkin.
Tuskin on katsastusmies niin tyhmä että kelpuuttaa lapun jossa korkein käytetty kierrosluku on 3000rpm. Saahan noita kilpiin, onhan uunoakin 2 litraisella turbokoneella laillisesti kilvissä.
.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Epäilen kyllä silti tätä, siis meinaat leimata remmiturbohybridillä?
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

On se mahdollista kunhan saa pätevän teholapun. Se on sitten katsastajan hitsi kiinni miten se tulkitsee tuollaista laitetta mistä saa varmasti paria ruuvia pyöräyttämällä yli 200hv. AKE:n yleistä linjaa noudattavalla asemalla ei pitäisi tulla ongelmia kunhan teet sen kuristuksen riittävän vakuuttavasti.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

destor kirjoitti:On se mahdollista kunhan saa pätevän teholapun. Se on sitten katsastajan hitsi kiinni miten se tulkitsee tuollaista laitetta mistä saa varmasti paria ruuvia pyöräyttämällä yli 200hv. AKE:n yleistä linjaa noudattavalla asemalla ei pitäisi tulla ongelmia kunhan teet sen kuristuksen riittävän vakuuttavasti.
Näin se varmasti menee, mutta silti tuntuu melko hurjalta. Mutta ei se mitään, kuvat ois kivoja kunhan edistyy.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
miksu
Viestit: 221
Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja miksu »

ahtoputki irti penkityksessä. sit ottaa kieroksia eikä tehoja ole hirveesti.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

miksu kirjoitti:ahtoputki irti penkityksessä. sit ottaa kieroksia eikä tehoja ole hirveesti.
Mutta kun tossa itte koneessakin on jo yli tehorajan
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
miksu
Viestit: 221
Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja miksu »

Mutta kun tossa itte koneessakin on jo yli tehorajan[/quote]

no mitä sitten? sinne on vaihettu kone ja viritetty. ja sit on teholappu missä ei ole kuin 100hv.
ei pitäis olla mitään ongelmia!
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

miksu kirjoitti:no mitä sitten? sinne on vaihettu kone ja viritetty. ja sit on teholappu missä ei ole kuin 100hv.
ei pitäis olla mitään ongelmia!
No älä nyt herranjumala ala karjuu siellä! Kaikki ei välttämättä tiedä kaikkea vielä tai en ole vain asiaa oikein ymmärtänyt, anteeksi virheeni. Ja ei tarvii vetää herneitä!
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
miksu
Viestit: 221
Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja miksu »

no enhän minä mitään herneitä ole vetäny.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

miksu kirjoitti:no enhän minä mitään herneitä ole vetäny.
No siltä tuo viesti minusta vaikutti, mutta ei mitään. Et ole niin et ole, asia ok.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Vastaa Viestiin