Voi se leimasetä unohtaakin laskea ne prosentit, mutta tosipaikan tullen ne prosentit kuitenkin on olemassa vaikka eivät otteessa näykään. Myöhemmin voi leimalla tulla niistä hankaluuksia.
Ei kai niistä ongelmaa tule jos mennään lain mukaan ja merkataan muutokset otteeseen, vaan tuossahan pari viestiä ylöspäin suunnittelet tekeväsi muutokset "prosenttivapaasti" eli lakia kiertäen.
Tarkoitin tuolla "prosenttivapaalla" sitä että muutokset merkattaisiin otteeseen, mutta niistä ei laskettaisi muutosprosentteja. Eli tulkittaisiin ikäänkuin kanta-autoksi.
Noin isoja muutoksiahna on täysin järjetöntä tehdä siten etteivät ne menisi leimasta läpi.
Kyllä ne prosentit silti siellä "luuraa" taustalla kuten totesin, eli ei katsastusmiehen virhe niitä olemattomiin pyyhi. Voi olla ettei siihen kukaan koskaan kiinnitä huomiota, mutta toisinaan noita rakennettuja katsellaan vähän tarkemminkin.
nonii. eilen otettiin ekat savut eatonilla. ja tänään vähän paremminki.
ongelmia on rutkasti vielä sytyxessä ja suuttimissa.
en v-loppuna paneudutaan niihin kunnolla. silloin pitäis laittaa turbokin mukaan. kuvia ja videoita on. pitäis vaa kexii mihin laitan.
saati sit muuten konekin käymään yhellä pytyllä 500 rpm.
pöt pöt pöt pöt
tarviiko muutoskatsastaa jos ladan moottori viritetään noin 100 heppaseks? vai saako muuttaa ilman katsastusta?
eikö kaikis ladois otettas vertailumoottoriks se 1700i mis on joku 80hv?
rokrok kirjoitti:tarviiko muutoskatsastaa jos ladan moottori viritetään noin 100 heppaseks? vai saako muuttaa ilman katsastusta?
eikö kaikis ladois otettas vertailumoottoriks se 1700i mis on joku 80hv?
Ei noita tartte katsastaa..., ihan sama vaikka virität 1,7:n 150 heppaiseks.. Ahtamalla tehty tehon nosto on sit toinen juttu.....
mitähän semmoinen touhu sitten mahtaisi kustantaa? vaatiiko kauheeta pyöritystä? käsittääkseni kaikki jarrut ja muut saavat olla ennallaan, kunhan ovat kunnossa.. onko näin?