elikkäs ajelin tuossa töihin aamulla ja yht äkkiä vaan kone ei enää ottanu kierroksii jonka jälkeen auto sammui. ajoin tien sivuun starttaamaan ja sain yrittää monta minuuttia ennen kuin taas lähti käyntiin. Tämän jälkeen toimi taas moitteettomasti...
mistähän mahtaisi kiikastaa
A-P kirjoitti:elikkäs ajelin tuossa töihin aamulla ja yht äkkiä vaan kone ei enää ottanu kierroksii jonka jälkeen auto sammui. ajoin tien sivuun starttaamaan ja sain yrittää monta minuuttia ennen kuin taas lähti käyntiin. Tämän jälkeen toimi taas moitteettomasti...
mistähän mahtaisi kiikastaa
Itellä ollut varmaan samaa ongelmaa parissakin Ladassa. Vika lienee kaasutin/pensapumppu -sektorilla.
Yksi voi olla, että kohokammion neulaventtiili jumittaa, eli joskus menee sillai ettei sulje kunnolla, ja kaasari tulvii. Ainakin jälkimmäisessä oli sen tuntuisia oireita, että kone tukehtuu bensaan.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
ei ainakaan jäätuymisestä ollu kyse koska ei ollu pakkasta ja tämä tapahtu noin 15min ajon jälkeen
pitäs varmaan ruveta tutkimaan että mikä on vikana...
Se kaasarin jäätyminen ei olekaan enää ongelma kun on pakkasta koska ilma ei ole silloin niin kosteaa, pahin on noin +5 astetta. olen nähnyt tapauksen jossa kuplasta jääty kaasari +15 lämmössä oli siinä ihmettelemistä ku kuplasta sammu 2 sylinteriä ja dellorton toinen kurkku oli tukossa