Kirottua..aamulla taas sama vika kuin ennenkin, tosin ilman lambdan singaalin puuttumisesta kertovaa vikakoodia..
Oletan että johdot tuli oikein, vaikka anturin singaalimaa ja singaalijohto jäi vähän epäselväksi, singaalimaasta ei meinaan löytynyt yhteyttä runkoon, eikä mustasta singaalijohdosta sen paremmin. Eli johtovian mahdollisuus on olemassa, mutta sitä ei kai selvitä muulla kuin ottamalla anturijohdot ecun perseestä ja anturista irti, ja mittaamalla vastuksen runkoa vastaan ja sitten virran kulku.Lämmitysjohdot taitavat olla oikein, ne kun ovat ilman häiriösuojaa.
Varsinaista lambdan vikakoodia ei ilmaantunut, vain lämmityksen koodi, joten lämmityksen toimivuus pitää kanssa tarkistaa kuitenkin.
Tuli muuten mieleen että mittasin vanhan kiinni olleeen anturin, ja se antoi jännittettä, vaihdoin vaan varmuuden vuoksi kun olin varma gm-anturin sopivuudesta..eli siinä ei tainnut ollakaan mitään vikaa. No onhan se kai huolto-osa kuitenkin, jotta tulee ainakin vaihdettua. Aasin temppu kuitenkin, varsinkin kun hajotin sen.
Mutta kuitenkin auton korjaus taitaa jatkua vasta flunssan parannuttua, ja sitten kun on pitkä `loma´,aikaa, epämääräiset neuvojat eliminoituna ja sielun voimia juotuna valmiiksi.
Jos jollain on varmasti sopiva uudenkarhea bosch-samaran lambda vaikka venäjän tuliaisena, niin voin ostaa sen.
Vaikeaksi vetää jälleen kerran..