kallistuksenvakaaja

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
wilma=lada

kallistuksenvakaaja

Viesti Kirjoittaja wilma=lada »

Repesi edestä kallistuksenvakaajan kiinnike joka on alatukivarressa pultilla kiinni.Niinpä kysyisin onko se mahdollisesti vielä hitsattukin siihen kiinni? En ala repimään ja reuhtomaan irti turhan takia.Saakohan tota pelkkää kiinnikettä ostettua uutena ettei tarvitse koko alatukivartta ostaa?Saahan siihen vaikka lattaraudasta tehtyä mutta alkuperäinen on alkuperäinen.
ladaracing pori

Viesti Kirjoittaja ladaracing pori »

Ei tule tukivarren mukana tuo kiinnike,en tiedä saako ostettua irtonaisena.
mutta jos ei läheltä olevelta kerholaiselta tuollaista löydy niin ota yhteys yv:llä niin pistän tulemaan tältä Porista sellaisen enkä pyydä siitä mitään hintaa.
wilma=lada

Thanks Ladaracing pistän sulle yv:tä.Kyllä kerholaisilla yhteistyö pelaa.Sillon jos niihin alatukivarsiin ei kuulu toi kiinnike niin sillon se ei pitäs olla hitsattukaan, mutta älä nyt lähetä tota koko tukivartta jos saat irrotettua kun on oma painonsa ja postikulut.Kaffeet pullan kanssa tarjoon vaivannäöstä jos ja kun nähdään.
wilma=lada

Mulla on nyt jotain häikkää tässä mun sähköpostissa niinpä pistän viestiä tämän foorumin kautta.Elikkä saitko Ladaracing postiin kyseisen osan?Kun ajelen pelkopersiissä kun siinä ei ole tota kallistuksen vakaajaa ja niin tukivarret ja nivelet saattapi olla lujilla noilla teillä"perunapellossa"ja ei rikkoontuisi lisää.
ladaracing pori

Viesti Kirjoittaja ladaracing pori »

Keskikonsolissa autossa tuo on seilannut jo viikonpäivät.
koitetaan lähettää se huomenna.
wilma=lada

Mä en nyt ymmärrä kun laitan ladasivuilta yv:tä niin se kyllä lähettää viestin ,mutta laittaa viestin lähettäessä virheilmoitusta Ran into problems sending Mail.Elikkä sähköpostiini ei tule viestiä että on tullu yv:nä.Kuinka ton nyt korjais? Elikkä ladaracingille joudun laittaa viestíi tän kautta että laittaisitko ystävällisesti ton kiinnikkeen postiin kun toi mun latukka on päivittäisessä käytössa.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Siis tossahan on vaan se ongelma ettei mailiin tule sitä viestiä että olet saanut täällä yv:tä.

YV:t toimii kuitenkin muuten ihan normaalisti, ei siinä mitään :)
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vastaa Viestiin