kallistuksenvakaaja
-
kallistuksenvakaaja
Repesi edestä kallistuksenvakaajan kiinnike joka on alatukivarressa pultilla kiinni.Niinpä kysyisin onko se mahdollisesti vielä hitsattukin siihen kiinni? En ala repimään ja reuhtomaan irti turhan takia.Saakohan tota pelkkää kiinnikettä ostettua uutena ettei tarvitse koko alatukivartta ostaa?Saahan siihen vaikka lattaraudasta tehtyä mutta alkuperäinen on alkuperäinen.
-
-
Thanks Ladaracing pistän sulle yv:tä.Kyllä kerholaisilla yhteistyö pelaa.Sillon jos niihin alatukivarsiin ei kuulu toi kiinnike niin sillon se ei pitäs olla hitsattukaan, mutta älä nyt lähetä tota koko tukivartta jos saat irrotettua kun on oma painonsa ja postikulut.Kaffeet pullan kanssa tarjoon vaivannäöstä jos ja kun nähdään.
-
Mulla on nyt jotain häikkää tässä mun sähköpostissa niinpä pistän viestiä tämän foorumin kautta.Elikkä saitko Ladaracing postiin kyseisen osan?Kun ajelen pelkopersiissä kun siinä ei ole tota kallistuksen vakaajaa ja niin tukivarret ja nivelet saattapi olla lujilla noilla teillä"perunapellossa"ja ei rikkoontuisi lisää.
-
-
Mä en nyt ymmärrä kun laitan ladasivuilta yv:tä niin se kyllä lähettää viestin ,mutta laittaa viestin lähettäessä virheilmoitusta Ran into problems sending Mail.Elikkä sähköpostiini ei tule viestiä että on tullu yv:nä.Kuinka ton nyt korjais? Elikkä ladaracingille joudun laittaa viestíi tän kautta että laittaisitko ystävällisesti ton kiinnikkeen postiin kun toi mun latukka on päivittäisessä käytössa.