Jokari kirjoitti:Lakikirjan mukaan ehkä ei, mutta inssi tuskin ymmärtää tollasten "hienouksien" päälle...

Juu, ei paljon kiinnostanut katsastusmiestä..

.Katsoi vaan ettei oo öljyä palovaaran takia konehuoneessa. Pulteilla tukitut letkutkin ns. ihan sama eli ei mitään oo piiloteltu. Eikä varmasti tule kiinnostamaankaan ketään tuon korin elinaikana tai sitten pitää oikeasti vaihtaa konttoria...
toki tuo kori on niin hyvässä kuosissa ja muutenkin meni ns. heittämällä läpi ettei kellään tohon voi kovin paljoa negatiivista sanottavaa olla.Toinen juttu ehket semmonen "pommi" josta ei ole iloa kellekkään edes ulkonäöllisesti.
Suosittelen kaikille KO. konversiota. 3-6e nuo suuttimet+säätämisen vaiva=yleismittari ja tietää mitä tekee..ja jos laskee niin pikkasen pienemmällä kun orggis menee läpi Ok riippuen kaasarista. Tässä tapauksessa toi pienempi kaasutin niin siksi isompi pääsuutin kuin vakio. Syö muuten todella paljon vähempi bensaa ajossa tuolla vaikkaseokset ok.
Niin ja toi asteekki menee mukaan ostajalle..siitä lisäjuttua tuolla myynti-ilmossa. Eli oli ilmasuutin kiertynyt ihan irti+2 tiivistettä(o-rengas+se kannentiiviste) rikki+tyhjissuutin tukossa(tiivisteliima nölkerö=poistettu)..muuten tod. näk. soiva peli kaikin puolin..ei vain ollut intoa/aikaa leikkiä enää sen kanssa.
PS: virkamiespelko on suomalaisten toinen sukunimi

ja toisekseen katalysaattori tarvitsee muutenkin rikkaan/laihan seoksenkoko ajan eli ei mitään ongelmaa-->wikipediasta katalysaattorin toiminta jos ei usko...normi kattipelitkin oskilloi juuri sen takia siinä stokiometrisen molemmin puolin
(Toimiakseen kunnolla tarvitsee välillä happea/palamattomia hiilivetyjä pelkistysreaktioihin) eli kun seokset on ok eikä heitä ns. vitusti niin ei mitään ongelmaa katin suhteen.
PPS: niin ja toisekseen tuo hiilivetyjen keräyspönttö ja sen letkut on muutenkin poistettu jo kaikista vanhoista autoista n. 80% varmuudella eli ei sen takia kannata hirveesti alkaa itkemään
Hauskaa wappua kaikille!