Selkis tällä, eli tais olla paskapuhetta tuolla finsquirtin sivuillaTurbiini kirjoitti:ei auta vaikka toisen katalysaattorin lisäisikin silti päästöt joutuu todistamaan, mikä tarkoittaa vtt tai tct tai jotain muuta kohtuu hintavaa tukimuslaitosta. viimeisiä ei vähäpäästöisiä 1.7.87-> alkaen sai ilman tuota mittausta muuttaa koska päästöjen katsotaan täyttyvän jos konttorilla mitattavat arvot on kelvolliset ja putkeen on asennettu katalysaattori, mutta jos on vähäpäästöinen niin oikotietä ei ole.IlkkaHe kirjoitti:Semmosta tuolla finsquirtin sivuilla tosiaan puhuttiin, että myös nuita vanhimpia vähäpäästösiä saapi muutella vaikka 4piste ruiskuiksi, kunhan laittaa sen katalysaattorin ja päästöt on katastuksessa lain sallimissa rajoissa.
Tps on ladassa potentiometri tyyppinen eli juuri oikea esim bosch L-jetronikissä on pelkkä joutokäynti/täyskaasukytkin paketti joka ei käy.Ja tosiaan, GM:määhän nuokin anturit ovat, niin toimivat megan kanssaMutta mielestäni silti tässä on tuo TPS sensori väärä, joka pitää vaihtaa megan kanssa pelaavaksi? siis kaasunasento tunnistin.

Tuo TPS anturi on myös sillä selvä, lähes kaikissa ruiskuautoissa kun tuntuu olevan nuita jotka eivät toimi megan kanssa
