Eli mistä voi ottaa alipaineen tupla dellortoissa sytkälle? Vai tarviiko sitä?
Entäs jarrutehostajalle? Tehdäänkö tehostajan alipaine letkulle vaan tylysti imusarjaan reikä?
mistä alipaine sytkälle?
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: mistä alipaine sytkälle?
riippuu mitä koneelle tehty, mutta kyllä vakio myllykin ilman alipaine ennakkoa toimii. sytkää hieman aikaisemmalle.
edellisessä moottorissa oli 290 asteisen nokan kanssa perus ennakko 15 ja maksimi 35...
itsellä ainakin parissa imusarjassa ollut joko 1 tai 4 pytyn imuputkessa jarrutehostimen liitos, ainoa huono puoli on että jos keksii letku katketa täydessä vedossa on meillä sitten mäntä
nimittäin entinen sellainen
edellisessä moottorissa oli 290 asteisen nokan kanssa perus ennakko 15 ja maksimi 35...
itsellä ainakin parissa imusarjassa ollut joko 1 tai 4 pytyn imuputkessa jarrutehostimen liitos, ainoa huono puoli on että jos keksii letku katketa täydessä vedossa on meillä sitten mäntä

ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Re: mistä alipaine sytkälle?
Joissain DHLA lortoissa on jakajan alipaine siinä jalassa, mut ei kaikissa. Helpompi melkein pelata ilman sitä. Kannattaa tosiaan keskittyä modaamaan sitä jakajaa tohon Team PA racingin mainitsemaan suuntaan eli tyhjäkäynnille lisää ennakkoa ja yläpäätä rajoitetaan. Olisi hyvä modis ihan vakioladaankin.
Pitäis jossain välissä ottaa tuokin työn alle, aivan käsittämättömiä ennakoita tuppaavat vetämään nuo kärjettömän vakiojakajat, vitosen perusennakollakin kokonaisennakko hipoo liki 40 astetta..
Pitäis jossain välissä ottaa tuokin työn alle, aivan käsittämättömiä ennakoita tuppaavat vetämään nuo kärjettömän vakiojakajat, vitosen perusennakollakin kokonaisennakko hipoo liki 40 astetta..
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™